Gece oldu saat 3 ve ben çok kötü hissediyorum kendimi herşey kötü giderken sen iyi gidersin sandım olmadı demekki neyse herşeye rağmen ona yazmak istedim ve sanırım herşey bitiyo papatyayi kopardılar ve sanırım papatya sevmiyo dedi eziyolar beni canım çok acıyo...
.......
Papatya:
İyi geceler güzel gözlüm sanırım bu sana son yazışım gidiyorum ben sen görmüyosun güzel gözlüm, seviyorum seni papatya kelebeğe aşık olmuş hikaye öyleydi ve kavusamadilar gördünmü yada duydun mu hikayeyi bak güzel gozlum ben papatyayim ama sen kelebek değilsin neden biliyomusun ilk ben ölüyorum da ondan özür dilerim güzel gözlüm uzun yazıyorum sevmiyosundur belki yazmamı ama papatyayi artık sevmiyorlar sevdiğim gülüne iyi bak ...
Çevrim dışı
.....
Papatya:
Ben yorgunum artık o yorgunluğu hissetmiycem biliyomusun seni kaç yıldır sevdiğimi, 5 yıl oldu seni seveli ve 2 yıl önce numaranı bulmak için arkadaşına yalvardım ismini sordum başta unut dedi bana sonra umut dedi bende anlamadım ne demek istediğini ama yinede sevdim kalbim unutmadı hep umut dedi her umut dediğinde seni o kızla gördüm çok canım acıdı ama sustum belki beni görür gözlerin belki beni sever kalbin diye bekledim olmadı yani olamazda zaten neyse papatya ölüyo güzel gözlüm seni bu kadar yıl seven papatyanın ismini hiç merak ettinmi benim ismim Ezgi papatyanın ismi ezgi ve bu papatyayi sevmedin neyse güzel gözlü umutum herşey seni mutlu etsin artık yazmiycam yazamam ilacım bitti ölüyorum ben özür dilerim elveda güzel gözlüm elveda ...
.....
Güzel gözlüsunun ismi umut mus o kadar yıl söylemedi çunki umut demek kolay gelmiyodu ezgi umutu sevdi ama artık sevmesi gerkemiycek artık acı cekmiycek herşey bitti herşey sonbuldu
******** *********
Umut ettiğinize iyi bakın başkasını seviyorsa da iyi bakın belki siz yanılıyorsunuz dur kim bilir
İyi okumalar