Harika harika harika harika harika harika harika harika harika harika harika harika harika harika....
Ay, başım döndü neyse konumuza devam edelim. :D Ya ben bu kadar muhteşem, bu kadar harika, bu kadar güzel bir anime görmedim hayatımda yaaa. Konusuna gelirsek:
Genç bir büyücü olan Lucy'nin hayali, Fairy Tail loncasına katılmaktır. Seyahati sırasında Natsu adında genç bir adamla karşılaşır. Natsu'ya hayallerini anlatır ve yoluna devam eder. Ancak bir süre sonra Lucy, birtakım adamlar tarafından köle olarak satılması için yakalanır. Fakat Natsu ortaya çıkar ve Lucy'i kurtarır. Natsu çok güçlü bir ateş büyücüsü ve Fairy Tail loncasının bir üyesidir. Natsu, Lucy'e Fairy Tail'e katılmasını teklif eder. Böylece Natsu ve Lucy bir takım olurlar ve loncanın verdiği görevlere beraber katılırlar.
KATEGORİLER:
Büyü
Aksiyon
Fantastik
Komedi
Macera
Muhteşemlik
Harikalık
Ana Karakterler:
Natsu <3 <3 <3 : Fairy Tail'ın ana erkek karakteridir. Sahip olduğu büyü "Ejder Avcısı Büyüsü"'dür.Bu büyüyü ona öğreten Ateş Ejderhalar Kralı İgneel'dir.1.Nesil Ejder Avcısı'dır.Esrarengiz bir biçimde 7 Temmuz 777 yılında İgneel kaybolduğundan beri onu aramaya başlamıştır.Lucy Heartfilia ile bu yüzden tanışmıştır.Küçüklüğünden beri Fairy Tail'dedir.Natsu dostları için her şeyi yapabilecek ve gücünü dostlarından alan bir karekterdir.Fairy Tail'e sürekli takımıyla beraber başına iş açar.Büyü Konseyi bu durumdan hiç hoşnut değildir.Yoldaşı Happy adında uçan bir kedidir.
Favori sözü:
Çok pis gaza geldim.
Happy: Uçan mavi ve şirin bir kedidir.Kendisi bir Exceed'dir. Büyüsü uçmaktır. Güçsüz gibi görünse de çoğu kez dostlarını yem olmaktan kurtarmıştır.Carla'ya sırılsıklam aşıktır.
Favori sözü:
Aye sir.
Lucy: Fairy Tail'in ana kız karakteridir. Natsu Igneel'i ararken tanışmışlardır. Natsu sayesinde Fairy Tail'e üye olmuştur. Natsu, Gray, Erza ile takım olmuşlardır. Kendini genelde küçümser. Bir tehlike ile karşılaştığında üstesinden gelmesini de bilir. Arkadaşları onun her şeyidir. Evden kaçmıştır, babası ilgisiz ve işkolik bir adamdır.Fakat daha sonra vefat eder. Kirasını ödemek konusunda sıkıntı yaşasa da Natsu , Gray ,Erza ve herkes ona yardım etmeye hazırdır.Bir "Yıldız Ruh Büyücüsü"'dür.12 Zodyak Kapısı Anahtarı'nı toplamaya çalışır.
Anahtarların açılış şekli:
Açıl! Kova burcunun kapısı! Aquarius!
Erza: Fairy Tail'in S Sınıfı büyücüsüdür. Şovalye büyüsü kullanır.İstediği zaman zırhlarını değiştirebilir. Natsu ve Gray ondan korkar. Erza önceden Cennet Kulesinde esirdi. Orada Millianna, Sho, Simon, Wally ve sonradan vücuduna Zeref'i kabul edecek olan Gerard ile kaçma planı yapmışlardır. Bunun sonucunda gözünü kaybetmiştir ve tek gözü sahtedir. Gerard'ı kurtarmaya çalışırken bir fairy tail büyücüsüyle tanışır. Fairy Tail'de küçükken sürekli Mirajane ile kavga eder. Çilekli kek en sevdiği şeydir.
Gray: Gray bir buz büyücüsüdür.Belirgin özellikleri siyah saç ve mavi gözleridir.Gerçek ailesi Deliora tarafından öldürülmüştür. Köyün sağ kalan tek çocuğudur, onu Ur bulmuş ve yetiştirmiştir. Deliora'dan intikam almak isyen Gray, Deliora'ya meydan okumuştur. Hocası Ur Deliora ile savaşırken buzlu kabuk isimli sahibinin vücudunu büyü uygulanan rakibinin etrafında hiçbir şekilde erimeyecek bir buzla çevreleyen türden bir buz büyüsü ile kendi vücudunu buz olarak kullanarak Deliora'yı sonsuz bir buzun içine hapsetmiştir.Böylece kendisi hayattadır ancak Deliora'nın etrafındaki buz olarak yaşamaktadır (Ancak sonradan yapılan 'Ay Büyüsü' ile bu buz eritilmiştir yani Ur ölmüştür).Sonra Gray hocasının isteğini yerine getirerek Fairy Tail'e katılmıştır.Sürekli Natsu ile kavga ederler. Havalı görünmesine rağmen oldukça çocuksudur. Gray'in garip özelliklerinden biri de farkında olmandan üstündeki kıyafetleri çıkarmasıdır. Bu aslında Ul'nin alıştırdığı bir şeydir. Juvia Lockser'ın ondan hoşladınığın farkındadır , fakat duygularından emin değildir.
Arkadaşlar, Fairy Tail'in tüm bölümlerini dün bitirdiğim için şuan aşk acısı çekiyorum. :( Mazur görün.
Kendinize iyi bakın görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Girl #Wattys2015
FanfictionAnimeler ile ilgili merak ettikleriniz, öneriler, en'ler (bkz: Animelerin en kötüleri vb. ), istek bölümler, ve dahası sadece sayfayı açmakla karşınızda....