Ecchi Önerileri (İstek)

2.7K 20 6
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba dostlarım. Açılışımızı istek bir bölümle yapıyorum. Bir okurum istediği için yaptığım istek bölümün ismi (Ne yazdım ben öyle ya! :D) "Ecchi Anime Önerileri" Bölümü isteyen arkadaşımız galiba koyu Naruto fanı. Bu yüzden böyle bir multimedya koymayı tercih ettim.

İyi okumalar! :)

1- Kanokon

İyi Yönleri

Gerçekten güzel bir Ecchi anime. İçinde komedi vs. var. Ama tamamen Ecchi'den oluşuyor denebilir.

Kötü Yönleri

Çoğu zaman adetler, gelenekler, töreler vs. animenin havasını kaçıramıyor. Finali de çok aman aman değil.

Konusu

Şehre yeni taşınan lise birinci sınıf öğrencisi Kouta Oyamada, Kunpo Lisesi'ne transfer olur.
Daha okuldaki ilk gününde ikinci sınıf öğrencisi güzel Chizuru Minamoto'dan müzik odasında buluşma teklifi alır.
Kouta müzik odasına gittiğinde Chizuru, kendisine aslında bir tilki tanrı olduğunu açıklar. Chizuru'nun tüm bunları Kouta'ya açıklama nedeni bir yana; diğer yandan gene Kouta'ya aşık olan Nozomu adlı bir başka kızın da kurt tanrı olduğu ortaya çıkar.
Bunun üzerine Chizuru ve Nozomu, Kouta'nın ilgisini ve sevgisini kazanmak için mücadele etmeye başlarlar.

2-High School DxD

İyi Yönleri

Bu galiba en çok bilinen Ecchi anime. Bu yüzden çok fazla seveni ve iyi yönleri var. Ecchi sevip de bu animeyi izlemeyen varsa hemen bunu izlemeli deyip geçiyorum.

Kötü Yönleri

Ara sıra izlerken "Ya ben ne izliyorum?" dedirtiyor.

Konusu

Herhalde bilmeyen yoktur. Ama ben yine de açıklayayım.

Hyoudou Issei tek dileği ilerde birgün kendi haremini kurmak olan bir liselidir. Öyle şansızdır ki daha bir kızla ilk buluşmasında ölümcül bir şekilde yaralanarak ölüme terk edilmiştir. Gremory klanının varisi olan Rias Gremory tarafından kurtarılır ve şeytan olarak yeniden dirilir. Issei farkında olmadan kendini düşmüş melekler ve şeytanlar arasındaki bir şavaşın tam ortasında bulur. Ölüp şeytanın uşağı olarak dirilmiş Issei ne kadar şansız da olsa harem hayalinin tam ortasındadır aslında...

3-Asa Made Jugyou Chu!

İyi Yönleri

Galiba bu anime "Erkekleri nasıl tatmin edebiliriz?" sorusunun cevabı. Bu yüzden tam anlamıyla bir Ecchi!

Kötü Yönleri

Tek bölümlük deyip geçiyorum.

Konusu

Kagami Yuki Elit bir lisede okumak için burs kazanmıştır.Ne yazık ki isminin kız ismine benzemesinden dolayı öğretmen Kakinozaki Ayana onu kız olarak kaydetmiştir. Kız yurdunda yaşamak zorundadır. Buna itiraz etse de okul müdiresi başka şans bırakmaz. Öğretmen Kakinozaki Ayana'yı da ona göz kulak olması için iki kişilik bir oda ayarlar. Eğer yurtta bir sorun çıkartırlarsa ikisi de okuldan ve yurttan atılacaktırlar. Bu yüzden Yuki yurtta kız kılığında gezmektedir.Yurttan kız kılığında çıktıktan sonra elbiselerini değiştirip okula erkek olarak devam etmektedir.Acaba Yuki bu zor şartlara ve seksi öğretmeniyle birlikte yaşamaya dayanabilecek midir?

4-Futari Ecchi

İyi Yönleri

Sırf ecchi, emin olun başka hiçbir şey yok! Ecchi'den oluşuyor denebilir.

Kötü Yönleri

Belgesel gibi... Bu animeyi izledikten sonra bir-iki hafta ecchi izlemeseniz çok süper olur.

Konusu

Makoto ve Yura 25 yaşında yeni evli bir çifttir. Ne var ki ikisi de daha önce hiç cinsel bir ilişkide bulunmamışlardır.
İlk gecenin heyecanı ve merakı ile ne yapacaklarını bilmelerine karşın, nasıl yapacaklarını bilememektedirler.
Günler bu şekilde gelişirken yardımlarına yakın arkadaşları, akrabaları ve Rika yardımcı olmaya çalışır. Rika, Yura? nın kız kardeşidir ve Makoto ya sürekli olarak "sen ablamı mutlu edemiyorsun" diyip durur. Geç de olsa bu yeni çift istediklerine kavuşacaktır.

5-Golden Boy

İyi yönleri

İçinde fazlasıyla ecchi var ve... Imm, galiba o kadar.

Kötü Yönleri

Çizimlerin eski oluşu ve fazla gerizekalı diyalogları...

Konusu

Kintarou Oe, hiç göstermese de aslında dahi bir gençtir ve üniversitede bütün derslerini vermiş olmasına rağmen mezun olmadan okulu bırakmıştır. Gezgin bir öğrenci olmaya karar verir ve bisikletine atlayıp hayat, dünya ve kadınlar hakkında öğrenebileceği her şeyi öğrenmek için yollara düşer. Her işi yapmaya razıdır ve aslında yapabilir de. Yolculuğu onu birçok farklı işle ve farklı kadınlarla karşılaştıracak ve hepsi bu canını dişine takarak çalışan genci sevecektir; tabii Kintarou gene pembe bisikletinin üstünde kaçmamışsa...


Bu günlük bu kadar arkadaşlar. Gelecek bölüme görüşmek üzere... :)







Anime Girl #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin