2023.06.31 | Budapest
- Flóra minden rendben lesz! Most fókuszáljunk arra, hogy 18 éves lettél és ünnepljünk! - próbált megnyugtatni Anna, Jázmin nővére ahogy vittük fel a cuccaimat a lakásukba.
- Csak annyira fura ez az egész. Úgy érzem mintha sose lett volna rám büszke anyám.
- Most ne foglalkozzunk azzal, hogy az anyád mit gondol, inkább ünnepeljünk,oké?
- Jól van...- mosolyodtam el.Jázminék rákényszerítettek, hogy öltözzek fel és készüljek el ugyanis, elmondásuk szerint ez lesz az életem legjobb születésnapi bulija. Így találtam magamat a nővérem lakásában tombolva valami random Chase Atlantic számra. Szám végére éreztem hogy a telefonom rezeg a zsebemben - a nővérem volt az. Gyorsan bementem a fürdőbe és felvettem a telefont.
- Sziaaaa Nóraaa - köszöntem.
- Te sem vagy már józan... - szólalt meg a nővérem.
- Szopj faszt oké? A szülinapom van.
- Tudom, azért is hívtalak. Boldog szülinapot hugica.
- Köszöönöm. - nevettem el magam.
-Hallottam mit csinált anya.
- Muszáj most erről beszélni?
- Nem, de remélem tudod hogy nyugodtan maradhatsz a lakásomban ameddig meg nem beszélem anyával.
- Nem megyek vissza oda. Leszarom, ha megváltoztatja a véleményét, akkor se megyek vissza. - raktam le telefont.Ahogy kiléptem, Marcival találtam magamat szembe. Nem mondott semmit csak megfogta a csuklómat és kirángatott az erkélyre és leült az egyik székre.
- Gyere már kis szülinapos. - gúnyolódott.
- Maradj már kussba. Pár perc és éjfél. - néztem rá a telefonomra. Marci nem mondott semmit, csak bámult ki a fejéből.
- Hiányoztál. Remélem ezt a nyarat végre itt tudod tölteni. - szólalt meg halkan, ahogy kifújta a cigi füstjét.
- Hát nincs nagyon más választásom. Vagy itt vagy Szegeden de én oda vissza nem megyek.
- Miért utálod Szegedet ennyire? - kérdezte pedig nagyon jól tudta a választ.
- Nagyon jól tudod Marci. - nem mondott semmit csak átnyújtotta nekem a cigit.
- Flóóóraaaa hoool vaaagy? - Jázmin kiabálta végig az egész lakást majd meglátott minket az erkélyen. - Naaa gyertek be szerelmesek.Ezután már szinte minden kiesett, de az egyik pillanatban arra lettem figyelmes, hogy Marci túlságosan bámul engem.
- Hallod tetű a szemeim itt fent vannak.
- Jajj Flóra most komolyan nem élvezhetem a gyönyörű látványt. - csak forgattam a szemeimet. Nagyon jól tudtam, hogy viccel. Sose lehet köztünk barátságnál több. Szinte születésünk óta ismerjük egymást, együtt nőttünk fel. Mindenki azt mondja, hogy mostmár tényleg járnunk kéne. Én személy szerint sosem hittem nekik, de lelkem mélyén nagyon jól tudom, hogyha meglenne a lehetőség akkor kurva gyorsan elfogadnám. A gondolat menetemet Anna szakította meg, hogy megkérdezze hogy itt alszok-e vagy megyek vissza hozzájuk. Jobb ötletnek találtam ha itt maradok amúgy is a buli már kezdett kihalni.Legvégén már csak Marci és én maradtuk. A levegőben feszültség volt köztünk.
- Boldog szülinapot útolag is.
- Köszönöm. Itt maradsz? - kérdeztem tőle.
- Hát az lenne a legjobb opció. - nem válaszoltam csak arrébb léptem. Túl közel volt hozzám és nem tudom, hogy ilyen állapotban mit akar tőlem. Egyre közelebb lép én meg egyre jobban hátrálok de a hátam a falnak verődik.
- Min gondolkozol annyira? - néztem rá összehúzott szemöldökkel.
- Azon hogy ezt holnap reggel meg fogom-e bánni. - nézett bele a szemeimbe. - de úgy érzem nem fogom. - majd hezitálás nélkül megcsókolt. Elsőnek nem tudtam mit reagálni de visszacsókoltam. Marci a kezeit végig simította a hátamon és még közelebb húzott. Pár másodperc múlva a csók megszakadt és csak bámultuk egymást. Egyikünk sem mondott semmit. Én szépen lassan elindultam az ideiglenes szobám felé hogy végre lefekhessek.
- Jó éjt Tetű. - szólaltam meg halkan.
- Jó éjt Flóra.
ESTÁS LEYENDO
mámor - pogány induló
FanficHa két gyerekkori barát egy meleg nyári napon csókolozik abból nem lesz semmi baj, ugye? - a történetnek nincs valóság alapja és csak a képzeletem műve -