1. Bölüm: Başlangıç

79 19 56
                                    

            "Belki de yeni bir başlangıç
                yapmanın vaktidir."

   Sabah telefonumun titremesi ile zorlukla gözlerimi açıp komidinin üzerindeki telefona uzandım. Mesajın arkadaşım Açelya'dan geldiğini gördüm, "Nevra akşam ki parti için saat 8:30'da beni almayı unutma."  Mesajı görür görmez unuttuğumu belli etmeden cevap yazdım "tamam merak etme unutmam" yazıp hemen kız kardeşim Efsa'yı uyandırmak için  odasına gittim.Tabii her zaman ki gibi hala uyuyordu.

  "Efsa uyan kahvaltı yapıp çıkmamız gerekiyor." dediğim gibi sıçrayıp bir küfür savurdu. "Nevra nereye gidiyoruz sabahın köründe."dedi ve tekrar başını yastığa koyup uyumaya devam etti.
"Akşam ki parti için alışveriş yapmamız gerekiyor sende partiye benimle geleceksin. Seni bekliyorum 10 dk içinde hazırlanıp çıkmamız gerekiyor, uyan hadi."dedim ve odadan çıkıp banyoya gittim. Hiç istemediğim manzarayla tekrar tekrar karşılaştım. Kendimi gördüm aynadan. Yaşamış olduğum bütün kötü anıları benimle birlikte her tarafa sürükleyen o aslında aldırış etmek istemeden hiç yokmuş gibi yüzümü yıkamaya çalışırken gözlerimin içine baktığını tekrardan fark ettim, aklıma gelen bütün kötü anılarımı sanki beynime işliyor. Gözlerimin içine içine bakıp bana hatırlatıyordu, tam konuşacakken kardeşim Efsa oradan o çığlığıyla beni çağırdı.Aslında Efsa iyi bir kızdı.Ama bazen çığlık atması gerçekten de korkutucu derecede bir kulak çınlamasına neden oluyordu. E tabi bu onun farkında değildi neyse aşağı indim Efsa hazırlanmış  beni beklediğini gördüm şaşırmadım değil aslında. Normalde Efsa bu kadar hızlı hazırlanan birisi değildi sıra bendeydi. Ama önce kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim . Kahvaltı yaptık daha sonra odama hazırlamak için gittim. Üstüme siyah bir pantolon ve mavi  bir sweatshirt giyip, siyah saçımı dağınık  topuz yapıp odadan çıktım.Efsa'da üzerine siyah sweatshirt altına gri kot pantolonunu giyip kumral saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Vestiyerden montlarımızı, ayakkabılarımızı ve  arabanın anahtarını alıp evden çıktık.

Arabayı hızlıca çalıştırıp alışveriş merkezine yol aldık. Yol boyu hiç konuşmadan alışveriş merkezinin otoparkına arabayı park ettikten sonra mağazaya doğru ilerledik. "Nevra bak şurada güzel kıyafetler var bakalım mı?"
Efsa'nın seslenmesi ile o tarafa döndüm.
"Tamam geliyorum." Mağazaya doğru ilerledikten sonra Efsa benden önce mağazaya girdiğini gördüm bende girdikten sonra Efsa bir kaç elbise ile yanıma doğru geldi." Nevra bak ne kadar güzel elbiseler hemen denemen lazım." Efsa'cım bunlar güzel de biraz fazla açık değiler mi?" " Nevra hayır ben çok beğendim bunları deneyelim."  "Tamam hadi deneyelim." Bana gece mavisi bir elbise verip kabine doğru gitti , onun arkasından bende kabine girdim . Elbiseyi giydikten sonra aynadan kendime baktım. Elbise göğüs dekoltesi v yaka ve diz kapağıma kadar uzanan dar bir elbiseydi . Kahve  gözlerimi o kadar çok belli ediyordu ki her yoldan geçen dönüp bakardı.  Kabinden çıkınca Efsa'nın da çıktığını gördüm.  Siyah göğüs dekoltesi belli  olan diz kapağının biraz yukarısına gelen bi elbiseydi . Siyah elbise gözlerindeki maviliğinı o kadar çok açığa çıkarıyordu ki hayranlıkla ona baktım.  "Nasıl olmuşum " dedi "Harika olmuşsun Efsa "dediğimde bana bakıp içtenlikle güldü "Sende öyle, sana yakışıcağını  biliyordum ." dedi ve kasaya doğru gidip ödemeyi yapıp çıktık.  Kuaföre gidip saç ve makyaj yaptıktan sonra parti için Açelya'nın evine gitmek için yola çıktık. Açelya'nın evinin önünden de beklerken,siyah deri yırtmaçlı elbisesi ona o kadar yakışmıştı ki hayranlıkla ona baktım sarı saçlarının omuzundan dalgalandırmış, hafif bir makyaj yapmıştı.Açelya'nın bize doğru geldirken  bana el salladı ben el salladıktan sonra arabanın kapısını açıp içeriye girdikten sonra yola devam ettik. Bizim için hazırlanan merkezdeki kafeye vardık.
Arabayı park ettikten sonra bizim için kapatılan  kafenin kapısından içeri girdik  köşedeki masada yer aldıktan sonra okuldaki bir  kaç arkadaşlarımıza selamlaştık. Açelya benim en yakın arkadaşımdı, hatta o kardeşim gibiydi her şeyimi bilirdi. Okuldakilerden pek hoşlanmazdım, bir kaç kişi hariç konuştuğum pek yoktu." Neva ne kadar güzel olmuşsun."dedi Gökçe. "Teşekkür ederim Gökçen'cim sende çok güzel olmuşsun."Ardından biraz sohbet ettikten sonra biraz dans ettik doya doya eğlendik tabii birazda hüzün vardı. içimiz biraz buruktu.

  Son saatlere yakın eve doğru yola çıktık.  Eve yolunu tutuk . Eve girip hemen üstümüzü çıkarıp pijamalarımızı giydik . Yarınki uçuşumuz için bavulumuzu hazırladık.  Efsa benden iki yaş küçüktü,  anne ve babalarımız yurt dışında yaşadığı için Efsa benle gelecekti . Eskişehir'e ben ile Efsa üniversiteye gidecektik . Ben okula geç başladığım için Efsa ile aynı okullarda okuduk. Ben okul öncesi öğretmenliği okurken  Efsa hukuk okuyacaktı . Şansa ikimizde Eskişehir'i tuturduk . Yarın bizim için büyük gün olacaktı.

                               ...

İlk kitabim için desteklerinizi bekliyorum . Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın.  İkinci bölümde görüşmek üzere hoşça kalın şimdiden teşekkürler.

 

SONSUZA DEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin