2. Bölüm

45 2 0
                                    

Yine aynı numara aradı ve açmak istemediğim için kapadım tekrar geri aradığında açtım ve oyunun ertelendiğini söyledi.Yorgun halimle içten içe sevinip telefonu kapadım.Kahvaltı ettim ve işe gittim bugün duruşmam vardı.Ve müvekkilimi kurtarmam gerekiyordu.Hazırlandım ve hızlıca arabama binip gittim.Adliyeye geldiğimde bir sürü polis arabası ve yerlerde onlarca kurşun ve kanlar vardı.Ellerim korkudan titremeye başladı.Arabadan inemedim,öylece kalakaldım.Hala silah sesleri duyuluyordu.İyi ki avukat olduğum için yanımda küçük bir silah vardı amacı ise kendimi savunmam içindi,tam da zamanıydı.Silahı elime aldım ve arabadan indim.Kontrollü şekilde ilerlerken birden gördüklerime inanamadım.Şoka girmiştim,ellerim titriyordu.Silah yere düştü. Bir kaç kişi bana döndü.Müvekkilime silah dayanmıştı ve dayayan arkadaşım Aslı idi.Aslı'ya silah indirmesi için ona yere düşen silahımı alıp ona doğrulttum ve korkudan ellerini yukarıya kaldırdı o da şoka girdi.Neden böyle bir şey yaptığını aklım almıyordu.Ortam dağılırken polisler Aslı'yı aldı ve karakola götürdüler.Arabamla onları takip ederken sonunda vardık.Yarım saat içinde Aslı ifade verip bileğinde kelepçeyle iki kadın polis tarafından tutulurken çıkarıldı.Onun yanına gittim ve konuşmak istediğimi söyledim.Polisler birbirleriyle bakıştı ve sonra onaylayıp ifade odasında bizi baş başa bıraktılar.Ve sandalyeyi hızlıca çekip otururken göz teması kurmadım ve sinirlice "Bunu neden yaptın kafayı mı yedin?" dedim. Utanarak bana doğru " Bazı şeyler öğrenince kendimi kaybettim özür dilerim" dedi. "Ne öğrendin?"dedim. İlk başta söylemeyecek gibi oldu ama keskin gözlerle ona doğru bakınca gözlerini kaçırarak "Geçen hafta herkesten gizli bir partiye gitmiştim müvekkilin de vardı. Sonra bana bir ayıcık hediye etti. Eğlendiğini zannederek kabul ettim. Eve gittim masama koydum ardından hemen uyudum ayıcığın üzerinden kırmızı ışık yanıyordu. Kamera olduğunu anladım ayının içindeki pamukları çıkardım ve takipçi çıktı ve gözüm döndü sabahta adliyeye seni görmeye geldiğimde onu gördüm ve olan oldu." dedi. Şoka girdim. Ve ani bir kararla "Onun avukatlığını bırakıyorum." dedim kesin bir sesle. Aslı'nın  verdiği tepki ise "Olamaz!Hayır olmamalı!" diye bağırdı. Niye diye soracakken...

Kum SaatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin