06/01/2024 saat 22.34 Buse'nin (benim) doğum günümdü 22. yaş doğum günüm...Pasta önümde, yüzümde şaşkınlık ve mutluluk karışımı olan bir duygu,yüzüme patlayan flaşlar ve etrafımdaki sürpriz yapan insanlar...Evet,çok mutluydum.Sıra hediye açmaya gelmişti ve hediyeyi ilk veren arkadaşım Aslı olmuştu ve elinde çeke benzer bir kağıt vardı.Üstü hediye ambalajından kaplanmıştı.Açtığımda bir kart çıktı ve üzerinde "Bu oyuna davetlisiniz kartın üstünde yazan numaramızı girin ve eğlencenin tadını çıkarın!"yazıyordu.Aslı'ya teşekkür ettim ve sarıldım.Ardından diğer hediyeleri de açtıktan sonra ufak bir müzik patlattıktan sonra misafirleri uğurladım.Pijamalarımı giydim ve aklım hala Aslı'nın verdiği karttaydı hemen yatağımdan kalkıp sersemleyerek salona doğru yürüdüm.Kartı buldum ve numarayı ev telefonundan aradım.Numara saniyesinde aramama cevap vermişti.Kısaca kendimi tanıttım ve katılmak istediğimi söyledim.Ve "Sizin telefon numaranıza bir kod gönderdik o kodu bize söyleyin lütfen." dedi.Bende "Kod:2201"dedim ve kod onaylandı yazısı geldi ve hiç lafı uzatmadan kuralları şöyle açıkladı. "1. Kural oyunda belirlenen grup dışında kimseyle konuşamazsın.Eğer konuşursan 5 puan olmak üzere diğer gruplara ayrılır." Bizi asosyal olarak görüyorlar zannettim ama kabul ettim ve diğer kuralları da açıkladı."2. Kural oyunda süre yarışmaları olacak ve bu süreleri kum saatinden tutacağız bu kum saatindeki süre bittiği anda yarışmanı sonlandırmazsan diskalifiye olursun ve 3 diskalifiye hakkını aldığın zaman oyundan elenirsin." Bunun kolay olduğunu düşünüp umursamadım. "3. Kural"dedi bir anda."Oyuna katılmak istiyorsan İstanbul'dan ayrılma çünkü sadece iletişim bilgileri İstanbul'a uyan bir kod seçtik. Başarılar dilerim."dedi ve yüzüme kapadı heyecanlandım ve mutlu bir şekilde yatağıma geri dönüp heyecandan uyumaya çalışmıştım. Olmadığında uyku meditasyonu açıp dinledim ve uyuyakalmışım.Ertesi sabah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Saati
Genç KurguBu hikayemizde oyunun içinde gibi hissedeciğiniz duygular barındıracağınız bir yer olacaktır.Şimdiden iyi okumalar dilerim:)