5. Bölüm

18 0 0
                                    

Sen konuşmayacaksın sanırım hadi bas gaza benim dediğim yere gidiyoruz. Korkudan dinlememezlik yapamazdım ve gaza bastım.Karanlık kulübe gibi bir yere geldik. "Arabayı ağacın altına park edip yanımıza gel eğer gelmezsen sonu kötü olur." dedi ve indi. Arabayı park ettim ve can güvenliğim için arabamda bulunan cep silahını aldım ve arka cebime koydum. İlerledim ve ağaçların orada beni bekliyorlardı ve toplantı masasına benzer bir masa vardı orada oturmuş beni bekliyorlardı. Çok korkmamıştım çünkü dövüşmeyi lisanslı olarak biliyorum fakat bir yandan tırsıyordum. Çünkü kim olduklarını bilmiyordum. Ve bana yarı ciddi yarı alaylı "Otur bakalım Avukat(!) Buse Hanım." Tek dediğim şey "Kimsiniz ve benden ne istiyorsunuz?" dedim cesaretimi toplayarak. "Senden Aras hakkında bütüüüün bilgileri istiyoruz.Kimdir? Ne iş yapıyor? Neden onun avukatısın? Hangi suçundan dolayı seni avukatı olarak seçti? Ve o meşhur oyuncak olayı ne ?" dedi hiç nefes almadan. Ben de sakince "Sizi tanımıyorum,tanıyoruz da büyük ihtimalle Aras dahil. O yüzden SİZİ İLGİLENDİRMİYOR BAY SORU BOMBASI!" . Ardından kendimi sarhoş gibi hissederek kahkaha attım. Ve hiç arkama bakmadan koştum. Şaşırılmadık şekilde beni kovalıyorlardı ama cevabı söylemeyecektim. Arabayı açtım,bindim,kapıları dışarıdan kitledim ve arabayı park yerinden çıkardım. Camı kırmaya çalışıyorlardı,işe yaramadı. Gaza bastım ve otobana çıktığımda telefonu Bluetooth ile bağlandım. Hediye çekinden gelen o oyunun numarasını aradım ve konum istedim artık kafamı biraz dağıtmak istiyordum. Bu yüzden konum istedim ve anında geldi ve konuma doğru yolu saptırdım. Navigasyonun dediği yere gelmiştim...

Kum SaatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin