BÖLÜM 1: EVRENLER ARASI

142 34 178
                                    

Zehir... Ölüm... Kurtuluş... Tüm alemin korktuğu şeyler. İnsanlar hep kaçar ama pek başarılı olamaz. Kurtulmak imkansızdır. Aaa bir de ölmek isteyenler kurtulmaktan korkar. Kurtuluştan kaçar ama en sonunda yaşamaya devam eder. Dünyanın sonu sadece ölümdür. Herkes zamanını beklemeli...

''Efendim istediğiniz hançerleri, kolyeyi ve yüzükleri getirdim. Buyurun...''

dedi sağ kolum. Elinden hançerleri, yüzükleri ve kolyeyi aldım. Kolye ve yüzüğü masama bıraktım. Hançerleri incelemeye başladım. Bir tanesinin tutma kısmı yemyeşildi. Üzerinde kafatası işlemesi vardı.

Sivri kısmında da karışık işlemeler vardı. Bir diğerinde ise tutma kısmı mor renk ve sarı detayları olan bir hançerdi. Sivri kısmında hiçbir işleme yoktu. Mor renk olana kendi gücüm ile birleştirdiğim zehiri dökmeye başladım.

Mor hançer zehirli hançer olacaktı. Diğer hançer ise bana ait olacaktı. İki hançeri masama bıraktım. Yüzükleri elime aldım. İki yüzükten bir tanesi siyah diğeri ise mor renkti. İki yüzüğün içinde de parlak taşlar vardı.

Yüzüklerin ikisini de yan yana masama geri koydum ve onlara doğru eğilip bağ büyüsü yapmak için büyülü sözleri söyledim.

Ruhlar birleşsin.
Asla ayrılmasın.
Ayrılansa cezasını çeksin.
Tek bir parça haline gelsin.
Tek bir parça haline gelsin.
Tek bir parça haline gelsin.

Büyü bittiğinde siyah renkteki yüzüğü parmağıma taktım. Bağ büyüsü aktif hale gelmişti. Diğer yüzüğü ise bir beze sardım. En son kolyeyi elime aldım.

Siyah renkte gerçek bir kalp şeklindeydi. O kolyeye de ruh büyüsü yapmak için büyülü sözleri söyledim.

Ruhum bölün iki parçaya.
Yeni sahibinin yanından ayrılma.
Ona doğru yolu göster.
O yaşadığı müddetçe yaşat beni.
O yaşadığı müddetçe yaşat beni.
O yaşadığı müddetçe yaşat beni.

Son sözleri tekrar 3 kez tekrarlamam ile büyüyü tamamladım. Bu büyüleri yapma sebebim bu 3 büyülü eşyayı vereceğim kişi. Uzun zaman boyunca aradığım ve en sonunda kime vereceğime karar verdim.

İnsan diyarında yaşayan Helen Wilson, yüzüğü takması ile müstakbel eşim olacak ve aynı şekilde bana bir şey olsa bile ruhumun yarısının onda olması o ölmediği sürece yaşamama yarayacak.

Kolyeyi de aynı şekilde bir beze sardım. Önüme bir kağıt çıkardım ve tüğ kalemimi elime alıp yazmaya başladım.

Sevgili Helen;

Bu hançer sana özel bir hançer zor durumda kalmadığın sürece kullanmamanı tavsiye ederim. Kolyeyi boynuna takıp asla çıkarmamanı ve yüzüğü de aynı şekilde takıp çıkarmamanı rica ediyorum. Bunların ne olduğunu merak edeceğini biliyorum hatta saçma bulacaksın ama beni dinle zamanı gelince zaten karşılaşacağız. Beni bulmaya çalışma beni bulamazsın. Sana yol göstereceğim. Seni nereden tanıdığımı evini nasıl bulduğumu zamanı gelince öğreneceksin. Sana mutlu bir zaman diliyor ve beni dinlemende rica ediyorum.

Sevgilerle
Lordun.

Kısa bir not yazdım. Baya kısa bir not. Bir paket oluşturdum. Hançeri, yüzüğü, kolyeyi ve en son notu içine koyup bağladım.

''Bunları ona götür. Kapısının önüne koy ve zile bas. Sakın ona görünme hadi bakalım.''

dedim sağ koluma doğru. Ayağa kalkıp masamın arkasında duran kocaman cama doğru ilerledim. Dışarıyı izlemeye başladım.

HANÇERİN ZEHRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin