Ümit Hocam: kiraz kızım Ayaz bey benimle görüştü dün akşam senin hakkında bilgi almak için bilgin olsun dedim. 08:20
Kiraz : Ümit hocam bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim.09:12
Ümit Hocam: ne demek kızım 10:00
"Kiraz " 🍀ifadesini bıraktı...
...
Kahvaltımı yapmıştım lavaboya girip dişlerimi fırçaladım odama girip dolabı açtım şarap kırmızı bir kumaş pantolon ve beyaz bir boğazlı kazak alıp üzerime geçirdim .
Kirpiklerime maskara , dudaklarıma ise kırmızı bir ruj sürmüştüm .
Bugün garip bir biçimde içimde bir kıpırtı vardı. Sanırım akşam konuştuğum adam ile ilgiliydi , sonunda işimi yapabilecek çocuklara umut olacaktım. Doğa da benim ilk iş yerimin ilk misafiriydii . Dayısı biraz uyuz bir tip olsada iyi insandı şimdi Allah için.
...
Kliniğe gelmiştim girişte beni karşılayan Sevime sahte bir gülücük atmış ve katları çıkmaya başlamıştım.
İntikam sevmeyen bir insandım .Çünkü biliyorum ki herkes hak ettiğini yaşar yaptıklarının cezasını da çekerdi elbetOdama geçmiştim sosyal medya için bir gönderi paylaşacaktım telefonumdan gelen bildirdirimlere bakarken bir takipçim tüm gönderilerimi beğenmişti neredeyse genellikle benim olduğum fotoğrafları ... Kim olduğuna bakmak istedim ama bir ses ile irkildim kapı çalmıştı.
"Girin" kapı açılmıştı bir adam belirmişti duruşumu düzelttim ve söze girdim "buyrun " demiştim.
"Ee ben Kiraz hanım diye girdim ama doğru mu ? " Demişti .Komik gelmişti konuşması hafif bir çekince vardı sanki. "Doğru" diyip tebessüm ettim "kime bakmışsınız?"
Dememle "Ah çok üzgünüm dün akşam konuşmuştuk benim sormam hata " demem bir olmuştu. Farkında olmadan yüzüm kızarmıştı. Uzun zamandır yaşamadığım garip bir his vücudumu çevrelemişti.Karşımdaki adam beni süzerken bense ondan gözlerimi kaçırıyordum. Ne tepki vermişti acaba az önce dediklerime yüzüne bile bakamamıştım acaba içinden ne geçiriyor şimdi of ne oluyor ya içimde yaşadığım muhakeme bir anda bölünmüştü. " Böyle bakmamaya devam mı edeceksiniz domates hanım ?"
"Ha ne ?! " Demiştim afallayarak gerçekten ne demişti onu bile duymamıştım ama ciddi olup söze girmem gerekiyordu yoksa bu iş böyle gitmeyecekti "kendini toparla Kiraz ! "
Sesli söylemiştim off karşımdaki adam ufak bir kahkaha patlattı yüzümün çok sıcak olduğunu hissediyordum.
Boğazımı temizleyip" Doğa nerede A- ayaz bey ? " Dedim . Şu anda tüm mantığım devre dışıydı resmen .
Ayaz bey beni dinledikten sonra söze girdi bense yüzümden çıkan kıvılcımı hiç ısınmayan ellerimle dindirmeye çalışıyodum.
"Diyorum ki çok mu yakışıklıyım?" Demişti. Yani şimdi Allah için hiçte fena değildi . "Ne münasebet!" Dedim . Çünkü ne münasebet yani.
"Ben aldım cevabımı ( pic smile :D) "
Sinirlerim bozulmuştu sanki adamın yanında küçük bir çocuk vardı "hayır yani utandıysak ne var anlamıyorum ki insani birşey bu !" Demiştim.
"Bilmem siz her gelene böyle kızarıyor musunuz ?" Demişti. Bense bir anlık fevri davranışım ile "hayır tabiki !" Diye sesimi yükseltmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI
Teen Fiction" Yine onun yanındayım ve yine kulaklarıma kadar kırmızıydı yüzüm.O bana dikkatlice bakıyor ,bense asla ısınmayan ellerimle yanaklarımı eski ısısına döndürmeye çalışıyordum."