❄️KAR TANELERİ❄️

259 19 100
                                    

Tanjiro

Hava daha yeni yeni aydınlanmaya başlamıştı.Zenitsuyla İnosuke aşağıda antreman yapıyorlar bense onlara koçluk yapıyordum.Hava soğuktu fakat antreman yaptığımız için hepimiz haorilerimizi cıkartmıştık.Daha doğrusu ben ve Zenitsu cıkarmıştık İnosuke zaten haori giymiyordu.

İnosuke:MONİTSU DÖVÜŞ LAN BENİMLE

Zenitsu:Yaa İnosuke sall benii

İnosuke Zenitsuyu kovalıyodu Zenitsuda İnosuke'den kaçıyodu bende oturmuş onların kovalamasını izliyordum.

Aniden Zenitsu durmuş avucunu açmış gökyüzüne bakıyordu.İnosuke'de Zenitsu'nun durduğunu görünce durmuştu.İkimizde Zenitsu gibi gökyüzüne bakıyorduk.

Yılın ilk karı yağıyordu.Zenitsu seviçle bize doğru döndü.

Zenitsu:Bakınn karr yağıyoo

Zenitsu seviçten zıplıyor bize gökyüzünü gösteriyordu.Çok mutlu olmuştu Zenitsu'nun bu halini görmek benide mutlu etmişti.Zıplayışı, gülümsemesi ve soğuktan kızaran burnu kısaca her haliyle çok tatlıydı.

Zenitsu:Çok güzell

İnosuke:Monitsu ne abarttın alt tarafı gökten beyaz toplar yağıyo.

Zenitsu:İsmi beyaz top değil kar tanelesi

İnosuke:Kimin umrunda beyaz bişe işte

Zenitsu kaşlarını çatmış İnosuke'ye bakıyodu.Aniden geri gökyüzüne döndü.

Zenitsu hayranlıkla yağan karı bense hayranlıkla onu izliyordum.

Zenitsu:Tanjiroo bahçeye tamamen kar yağdığında oyanmaya çıkarız dimii?

Tanjiro:Neden olmasın cıkarız tabiki

Zenitsu:Yaşasınn

İnosuke:Ben içeri giriyorum siz aptal gibi şu beyaz topları izlemeye devam edin

İnosuke içeriye girmişti.Zenitsu İnosuke'nin söylediklerini umursamamıstı bile hayla yağan karı izliyordu.

Tanjiro:Zenitsu hadi içeri girelim artık yoksa hasta olucaz.

Zenitsu:Hayırr girmeyelim karı izleyelim tanjiro.

Tanjiro:Hadi ama içeriye gitmeliyiz hava soğuk haorilerimizde içeride.

Zenitsu:Lütfen Tanjiro içeriye girmek istemiyorum karı izlemek istiyorum.

Tanjiro:Peki tamam izleyelim ben içerden haorilerimizi alıp geliyorum.

Zenitsu:Tamammmm

İçeriye haorilerimizi almaya girmiştim.Zenitsuyu kıramamıştım bu hali çok tatlıydı fakat hasta olmasınıda istemiyordum madem onu içeri sokamıyorum o zaman bende onu sıkı giydirirdim.Zenitsu'nun tatlılığı kalp atışlarımı hızlandırmıştı.

Yoksa Zenitsudan mı hoşlanıyordum.Tabiki hayır böyle bişey olamaz.Evet Zenitsu çok tatlı fakat ondan hoşlanmam o benim arkadasım ayrıca ikimizde erkeğiz bu yüzden ondan hoşlanmıyorum

Hızlıca haorimi giyip bahçeye çıktım.Zenitsu hayla bırkatığım yerde gökyüzünü izliyordu yanına gidip haorisini omuzlarına attım.Arkadan yaklaşmamla Zenitsu korkmuştu fakat benim olduğumu anlayınca sakinlesti

Zenitsu:Teşekkür ederim Tanjiro

Tanjiro:Rica ederim giy hadi yoksa onudamı ben giydireyim

Zenitsu:Y-Yokk ben kendim giyerimm

Tanjiro:Peki 

Zenitsu'nun kızarmış olan yanakları dahada kızarmıştı.Haorisini giyip gökyüzünü izlemeye devam etti.

•TANZEN•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin