Belkide inkar etmek için çok erkendir aramızda adlandıramadığım bir çekim vardı.Adlandırmak gerekirse bunun adı aşk olabilirmiydi.Aşk gerçektende böyle birseymiydi kendi kendime düşünmeye basladım.Eğer bu aşksa tek diyebileceğim çok güzel hissettirdiğiydi...
Tanjiro
O gece tüm odayı kahkahalar doldurmustu,ilkkez herkesi bir arada bu kadar mutlu görüyordum.Sabaha doğru herkes uyuya kalmıştı shinobu giyuu san a yaslanmış kanae başını saneminin dizlerine koymuş uyuyordu zenitsu ise... Bir dakika zenitsu nerdeydi.
Ayağa kalkıp sessizce tek tek odaları aradım fakat zenitsuyu bulamamiştim son olarak bakmadigim tek yer balkondu.
Seri ve sessiz adımlarla balkona doğru ilerledim.Zenitsuyu balkonda görünce içim rahatlamıştı.Sandalyeye oturmuş derin düşüncelerle elindeki ayicigina sarılıyodu.
Tanjiro:Zenitsu?
Zenitsu:Hm?
Tanjiro:Bu saate neden burdasın uyuman lazım
Zenitsu:Uyku tutmadı
Tanjiro:Bi sorun mu var?
Zenitsu:Hayır bı sorun yok neden sordun?
Tanjiro:Moralin bozuk sanki
Zenitsu:Çokmu belli ediyorum..
Tanjiro:Hadi noldu anlat bana Zenitsu
Zenitsu:Ailemi özledim tanjiro..
Zenitsu derin bı iç çekerek konuşmasına devam etti.
Zenitsu:Annemi,Babamı,Dedemi hatta abimi bile özledim...
Zenitsu:Tanjiro sana birşey sorabilirmiyim?
Tanjiro:Sor
Zenitsu:2 yıldan fazla süredir arkadaşız ve ben sana hiç sormadım neden sormadigimi bilmiyorum ama.. neden iblis avcılarına katıldın?
Zenitsu:Veya neden sadece nezukoyla, annenle babana ne oldu?
Zenitsunun soruları bana o günü hatırlatmıştı... Ailemin katledildiği geceyi....
Tanjiro:Ailemin intikamını almak için katıldım
Tanjiro:Babam çok uzun süre önce öldü annem ve kardeşlerimse.. iblis tarafından katledilerek öldürüldü...
Konuşurken sesim titremisti zenitsu farketmiş olucakki elini ben burdayım dercesine omzuma koydu.
Tanjiro:Biliyormusun kıştan nefret ediyorum
Zenitsu:Ne! Neden?!
Tanjiro:Ailem öldüğü zaman kış mevsimindeydik daha yeni kışa girmiştik
Tanjiro:kar her yağdığı zaman aklıma ailemin öldürüldüğünü gorduğum gün aklıma geliyor
Tanjiro:Kış tüm yaşam enerjimi sömürmüştü..
Zenitsu'nun göz yaşlarımı silmesiyle agladigimin farkına varmiştım.
Tanjiro:En üzücü şeyse odunları sattıkdan sonra geldiğimde rokuta ya kardan adam yapicagıma göz vermiştim fakat sözümü tutamadım...
Zenitsu:Tanjiro
Başımı kaldırıp zenitsunun yüzüne baktım yüz ifadesi normal halinden daha da ciddiydi.
Zenitsu:Sil goz yaslarini ayrıca ailen seni bu halde gormek istemezdi
Tanjiro:Haklısın ama.. olmuyo ben çok yoruldum artık....
Bütün gece eglencemiz saat 3 e doğru hüzünle dolmuştu.Sadece benim ve zenitsu için huzunluydu diğer herkes uyuyordu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•TANZEN•
FanficTanjiro:Sonsuza kadar beraber olacağız sevgilim Zenitsu:Tanjiro ben...