Zenitsu yanıma yattı bu gece çok korkmuştu hayla vücudu titriyordu.Kendisini iyi hissetmesi için Zenitsu'yu kendime doğru çekip ona sımsıkı sarıldım.Zenitsu uyuyana kadar onu izledim uyuduğundan emin olduktan sonra bende gözlerimi kapattım ve Zenitsu'nun kokusunu içime çekerek uykuya daldım....
Zenitsu
(6:35)
Tanjiro'nun kollarının arasında gözlerimi açtım.Kafamı yüzüne doğru kaldırdığımda yüzlerimiz birbirine yakındı.Nefes alışlarını yüzümde hissediyordum.Kollarımı beline dolayip dahada Tanjiro'ya yakınlaştım.Yüzü yakından dahada yakışıklıydı tamamen kusursuzdu.Sanki her bir ayrıntısı özenle yaratılmıstı.Elimi örtünün altından çıkartıp saçlarına götürdüm.Yavaşça okşamaya başladım.Saçları ipek gibiydi ince ve yumuşaktı.Saçlarının kokusu anlatamayacagım kadar güzeldi.Ben Tanjiro'yu izlerken kaşları çatıldı.Sanırım uyanıyordu.Aniden panikle gözlerimi kapattım.
Tanjiro
Birinin bana sarıldığını hissettim kim olduğunu görmek için gözlerimi araladım.Sarılan Zenitsu'ydu dün gece ağlarken ki hali gözümün önünden gitmiyordu çok korkmuştu.Yüzümü gözleri kapalı olan Zenitsu'ya yakınlaştırdım.Uyumuyordu sadece gözlerini kapatmıştı.Fazlasıyla panik ve telaşlanma kokusu alıyordum.
Tanjiro:Zenitsu
Zenitsu:.......
Tanjiro:Zenitsu?
Zenitsu:.......
Tanjiro:Zenitsu uyanık olduğunu biliyorum.
Zenitsu:NE! S-SEN NASIL!?
Tanjiro:Koku duyumun iyi olduğunu unuttun sanırım fazlasıyla panik kokusu alıyorum
Zenitsu:H-HA BENDEN DEGİL BEN UYUYORUM BAK
Zenitsu gözlerini kapatıp örtüyü yüzüne çekti.Bu hali öyle tatlıydıki eminim yanakları kızarmıştı.Bende Zenitsu gibi örtüyü yüzüme çektim.Benim de örtünün altına girmemle Zenitsu korkmuştu.Doğru tahmin etmiştim yanakları kızarmıştı.Zenitsu başını kaldırıp bana bakmaya basladı.Sıcaktan perçemleri anlına yapışmıştı.Elimi kaldırıp Zenitsu'nun anlına yapısan percemlerini yana düzelttim.Zenitsu anlamaz gözlerle bana bakıyordu fakat bu hareketimle dahada kızarmıştı ve bu hali çok hoşuma gitmişti.
Zenitsu:T-Tanjiro çıksakmı ö-örtünün altından biri görüp y-yanlış anlicak
Tanjiro:Neyi yanlış anlıyacak?
Zenitsu:Bulunduğumuz pozisyonu
Tanjiro:Ne yani en yakın arkadaşımla örtünün altına giremezmiyim? Neyi yanlış anlaşılcak bunun?
Zenitsu:A-ama Tanji-
Tanjiro:Şhttt!! Şuan olduğumuz pozisyon yanlış anlaşılıcak bı pozisyon değil Zenitsu sadece en yakın arkada-
İnosuke:NOLUYO LAN BURDA!!
Zenitsu:HİİİİYAAAAAAA!!!!
Aniden Zenitsu'yla örtünün altından çıktık,hızlı nefes alıp veriyorduk.
İnosuke:NAPİYONUZ LAN SİZ!?
Tanjiro:İnosuke yanlış anlad-
İnosuke:NEYİ YANLIŞ ANLADIM LAN MONTİRO
Tanjiro:Adım Tanj-
İnosuke:BANANE LAN KOMPACHİRO KONUYU DEĞİSTİRME
Zenitsu:İnos-
İnosuke:SEN HİÇ KONUSMA LA SARI
Zenitsu:LAN SAÇIMDAN NE İSTİYONUZ HERKES SARI DİYO
İnosuke:ÇÜNKÜ SARI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•TANZEN•
FanfictionTanjiro:Sonsuza kadar beraber olacağız sevgilim Zenitsu:Tanjiro ben...