Zenitsu içeriye İnosuke'ye Onigiri getirmeye gitmişti.Zenitsu Onigirileri getirdikten sonra geri karşıma oturdu ve saçlarını kurulamam için başını öne eğdi.Bu hali çok sevimliydi gülümseyerek havluyla saçlarını kurutmaya devam ettim....
Tanjiro
(Gece)
Zenitsu'nun saçlarını kuruttuktan sonra kendi saçlarımı kurutmaya başladım.
Zenitsu:T-teşekkür ederim Tanjiro
Tanjiro:Rica ederim ama saçlarını her seferinde kurutmalısın kıştayız biliyosun havalar soğuk hasta olabilirsin.
Zenitsu:Biliyorum ama kurutmakla zaman harcamak istemiyorum
Tanjiro:O zaman ben kuruturum
Zenitsu:N-ne gerek yok gerçekten Tanjir-
Tanjiro:Hasta olmanı istemem Zenitsu eğer kurutmicam diyorsan ben kuruturum
Zenitsu:Ama Tanjir-
Tanjiro:İtiraz istemiyorum
Zenitsu:Peki tamam s-sen nasıl istersen
Zenitsu'nun yanakları kızarmıştı.Bu haliyle çok şirindi ona hafifçe gülümseyip saçlarımı kurutmaya devam ettim.
Saçlarım tamamen kuruduktan sonra camdan dışarıyı izleyen Zenitsu'nun yanına oturdum.Yanına oturmamla irkilmişti beni görünce gülümseyip yüzünü geri cama döndü.
Onun bu halini izlemek çok tatlıydı kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı.Böyle tatlı bı arkadaşa kim dayanabilirdiki.Bianda kendimi Zenitsu'nun yanaklarını sıkarken buldum.Zenitsu şaşkın bı şekilde bana bakıyordu yanakları kızarmıştı gözlerini gözlerimden kaçırıyodu.Hızlıca ellerimi Zenitsu'nun yanaklarından çektim.
Tanjiro:Özür dilerim Zenitsu
Zenitsu:Sorun degil Tanjiro :)
Bana doğru gülümsedi ve geri önüne döndü.Gülümserkenki halini hafizama kazımıştım kısılan güzel gözleri,güneş gibi parıldayan saçları,solmuş bir çiçeğe tekrardan yeşertecek olan o gülümsemesi.O tamamen kusursuzdu.Omzumda bı el hissedip arkamı döndüm.İnosuke gelmişti.
İnosuke:Ben yatiom lan veletler
Zenitsu:İyi gecelerr :)
Tanjiro:İyi geceler
İnosuke uyuma gitmişti bizde tekrardan başbaşa kalmıştık.İkimizde susuyorduk ortalık çok sessizdi.Bu sessizliği bozan Zenitsu olmuştu.
Zenitsu:Tanjiro
Tanjiro:Efendim
Zenitsu:Herşey için teşekkür ederim
Tanjiro:Neden durduk yere teşekkür ettinki?
Zenitsu:İçimden geldi
Tanjiro:Bende teşekkür ederim Zenitsu
Zenitsu:Ama ben hiçbişey yapmadımki neden bana teşekkür ediyosun?
Tanjiro:Teşekkür etmem için illa birşey yapmana gerek yok
Zenitsu:P-peki
Zenitsu'nun yanakları kızarmaya başlamıştı.Pembenin açık tonlarından kırmızıya dönmüştü.Her zamanki gibi çok tatlış ve minnoştu.
Saate baktığımda geç olmaya başlamıştı.Zenitsu'ya seslenicekken omzumda hissettiğim ağırlıkla kafamı o tarafa çevirdim.Zenitsu uyuya kalmıştı HEMDE BAŞINI OMZUMA YASLAYARAK.
Kalp atışlarım hızlanıyordu.Sıcaklamaya başlamıştım Zenitsu'nun uyurkenki hali çok tatlıydı.Özellikle kapalı gözleri,hafif pembe yanakları,burnu ve dudakları.Dudaklarını büzmüştü bu haliyle oldukça tatlıydı.Uykusunda çok huzurlu gözüküyordu acaba rüyasında ne görüyordu.Başımı Zenitsu'nun başına yasladım ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•TANZEN•
FanfictionTanjiro:Sonsuza kadar beraber olacağız sevgilim Zenitsu:Tanjiro ben...