kilitli kapı

80 0 0
                                    

Sabah olmuştu. Ve ders başlamıştı artık herkez sınıflara gidiyordu. Dün geceki olaydan utanıyordum hala nasıl böyle bişey yapabildim bilmiyorum edward arka sırada arkadaşlarıyla kahka atıyordu " acaba onlara dünki sevişmemizi anlatdımı?"
Diye endişe içindeydim ders bitmişti ve bir yorucu gün daha bitmişti. Akşam olmuştu okulun kolidoruna giderken bir kapının arkasından sesler geliyordu. kapının gözünden içeriye baktığımda 5 tane simsiyah adam ve bir tane kadın vardı. Aman tanrım bu sofya !!! Sesime mükayet olamadım ve bagarırdım bir plan yapıyorlardı. Sesimi duyunca hemen biri bizi izliyor dediler ve koşuyorlardı. Bende hemen yatakahneme koştum duat etdim inşallah görmemişlerdir beni dedim ama hep düşünüyordum yatmadan önce acaba ne planlıyorlardı. Edward yanıma geldi ve " korkmuşa benziyorsun birşey mi oldu? " bende yok birşey ya deyip geçiştirdim edward " ben senden çok hoşlanıyorum lila " dedi. Bende çok şaşırarak nee ee benden mi? Dedim ve dudagımdan öptü eleri ile belimi kavradı bende senden hoşlanıyorum dedim. Ve ikimiz de sevişmeye başladık beni soydu ve üstüme çıktı. İkimizde seviştikten sonra uyuduk. Ama aklım " acaba müdür sofyan orda ne yapıyordu? Ne planı yapıyolardı? O adamlar kimdi diye düşündüm.

Lanetli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin