İlginç olaylar

48 1 0
                                    

Sabah olmuştu. Ve hazırlanıp yemegimi yiyip sınıfima gidiyordum zil çalmıştı sınıfımıza yeni bir tane hoca geliyordu ismi laylamış
Layla " merhaba arkadaşlar ben yeni resim ögretmeniniz layla." dedi. Buraz titrek ve yumuşak ses tonuyla. " "bugün sizlerden duygularınızı anlatan bir resim çizmenizi istiyorum." dedi. Ve zil çaldı akşam olmasını bekliyordum akşam terasa çıkıp düşüncemi anlatan bir kaç resim çizecektim. Ama hala emma kayıptı ve napcagımı bilmiyordum sanki tüm okul nerde oldugunu biliyordu kayıp oldugu 3.günüydü müdür sofyanın yanına gidip" merhaba bayan sofya benimle aynı sınıfta olan emma kayıp 3 gündür." dedim. Biraz ürkek ses tonumla müdür kızgına benziyordu. Ve " kaybolduysa geri döner hem sanane bundan !!!!." diye bagırdı yüzü kızarmıştı sanki herşeyi biliyordu bana " hemen çık dışarı!." dedi sinirli bir ses tonuyla bende aglıyarak " peki efendim ." dedim hıçkırıyordum ve ağlamaya devam ettdim. Ellerim ve ayaklarımın titremesine mukayet olamadım neden emmayı bulmuyorlar neden !!! Akşam olmuştu ve terasa çıkmıştım terasta yeni gelen resim hocası emmayı soymuştu aman tanrım!!! Dedim ürkek bir ses tonuyla bayan layla bir faişe gibi ona tecavüz ediyordu o bir lezbiyendi!!! Dedim göz yaşlarıma mukayet olamadım. Ve eğer beni görürlerse çok kötü olacaktı. Merdivenlerden sesizce iniyordum. Yatakhaneme gittdigimde edward "seni birkaç gündür tedirgin görüyorum noldu bebegim?." dedi. Bende " benim sınıf arkadaşım emma kayıp 3 gündür ve bayan sofyanın yanına gittdigimde bana bagırdı geri döner sanane bundan filan diyerek odasından kovdu emma icin endişeleniyorum." dedim aglıyordum ve ellerim ayaklarımın titremesine mukayet olamıyordum. Edward göz yaşlarımı silerek " senin bu okula gelmen hattaydi bebegim ." dedi şaşırmıştım biraz da korkak ses tonumla " ne neden." dedim o da anlatmaya başladı " bu okulun aşagası eskiden mezarlıktı ve bu mezarlıgın üstüne tımarhanne yapmışlar , bu okuldakilerin deli olduğu söyleniyor."dedi. Ciddi bir ses tonuyla bense hıçkırıklarıma mukayet olamadım ve aglamaya devam etddim nasıl bir okula geldim dedim hepsi delirmiş olmalı bu gördüklerimden sonra Artık bu okuldan gitmeliydim. Ve yarın aileme bir mektup yazacaktım. Kafamı yastıga koydum ve hemen bu okuldan kurtulmak istedigimi düşünüp uykuya daldım.

Lanetli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin