Sabah olmuştu. Hazırlanıp hemen derse gitmiştim. Sıra arkadaşım emma yanımda yoktu acaba neden derse girmedi ? Diye düşündüm. Ders çıkışı emmayı aradım sanki yer yarıldı içine girdi bir türlü bulamadım. Akşam olmuştu herkez yatakhanesine gitmişti ben ise hala emma için endişeleniyordum. Başına birşey gelmesin? Dedim. Ama okula nasıl başına bişey gelebilirki? Oysa emma bugün bana bişeyler anlatacaktı. Telefonuma bir mesaj geldi
Gizli numara : "emma elimizde onun yanına senide alıcaz kendine dikkat et. " diye bir mesaj gelmişti.
Şaşırmıştım ve yolladıgı görüntüye baktım çok garipti emma yı kalbine hançer gibi bişey sokuyorlarr. Aman tanrım!!!! Diye çıglık atdım gözümü büyütmüş ekrana bakıyordum o kadar şaşkındım ki ayaklarımın ve ellerimin titremesine mukayet olamadım emmaya neden böyle birşey yaparlar ? Neden kim yaptı ? Acaba müdür sofyanın yanındaki 5 adamdan birisi olabilirmi? Bana bugün bişey anlatıcaktı okul hakkında ? O yüzden olabilirmi düşündükçe çıldırıyordum. Müdürün odasına dogru yavaşca yürüdüm. Kapı kitliydi ama içerde birileri vardı. Kapının gözünden içeri baktım aman tanrım bu emma!!!!!! Dedim titrek ve gür bir ses tonumla emayı bir koltuga otuturmuşlardı ve 5 adam emmaya taciz ediyordu 2 adam kolunu tutuyordu 2 adam bacaklarını ve bir adam da içine giriyordu. Erkekligini vajinasına soktu ve kanlar gelmeye başladı. Emmanın korkunç gözleri ve titrek ses tonu ile "nolur yapmayın!!" demişti. Adam içine her girdiginde emma acı çekiyordu. Kaşar müdür sofya ise bir faişe gibi onları izliyip gülüyordu. Beni görmüştü ve "durun kapıda biri var." demişti onlar kapıya koşerken ben ise yatakhaneme gidiyordum. Hep düşündüm neden böyle yapıyolardı? Bu okul tımarhane olabilirmi müdür de deli olabilir mi? Diye düşündüm ve uyuyamadım garip garip kabuslar görüyordum. Edward " tatlım korkmuşa benziyorsun ne oldu." dedi şaşkın bir ses tonuyla. " yok bişey ya dedim" ayagımın titremesi durmuyordu.ve kafamı yastıga koydum. Uyumayı denedim.