Gizemli Sır Emma

72 1 2
                                    

Zil çalmıştı. Derse giriyorduk sağ tarafımda oturan sıra arkadaşım emma idi. Çok tatlı bir kızdı ders çıkışı benimle konuşmak istedigini söyledi " sana anlatmam gereken şeyler var" dedi. Konuşmaya başladık
- " Bu okulun altı eskiden mezarlıktı biliyorsun degil mi?
+ neeee??
Duyduklarıma inananamıyordum şaşırmıştım ve gözümü büyütmüştüm ama "mezarlıgın üstüne neden okul yapsınlar" dedim. Kendi kendime emma
- "sana sır vericem kimseye anlatma ama." dedi. Biraz ürkek bakışları ile. Bende " tamam söz dedim anlatmam kimseye." dedim. Anlatmaya başlıyordu " bu okulun altında mezarlık varmış söylentilere göre bu okul kurulmadan önce burası tımarahneymiş." dedi. O kadar çok şaşırdım ki gözümü büyütdüm ve şaşkın gözlerle sadece onu izliyordum. Naa na sıl yani bu okul eskiden tımarhanemi?? Dedim ürkek sen tonuyla acaba burdakiler deli olabilirmi bende ona dün geceki olaydan bahsettmiştim " dün gece kilitli bir kapı vardı kapının gözünden içeriye baktıgımda müdür sofya ve 5 tane siyaha bürünmüş adam vardı. Kagıtlar vardı plan yapıyorlardı. Sonra bagrış seslerini duydum birisine işkence ediyolardı çıglıklarıma mukayet olmadan bagırdım. Ve onlarda beni duyunca kapıya koştular ama beni görmediler. Emma şaşırmış bir yüz ifadesiyle " inanmıyorum işgence odası orası olmalıydı dedi. " bende işgence odasımı diye bagırdım biraz ürkek ses tonumla elerim ayaklarım titriyordu emma " yatakahneye gitmem lazım görüşürüz dedi." dur dur nereye dedim işgence odası neydi neden öyle bir oda yaptılar? Neden işgence ediyorlar acaba ? Dedim meraklı sorular beynimin içine girmişti adeta.

Lanetli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin