4

37 7 0
                                    

"Haruto, sana sarılmak çok huzur verici." Dedim. Nedenini bilmiyorum ama içimden bunu demek geldi. Haruto nun bana baktığından emindim. "Bana ruto de." Dedi. Neden bunu istiyordu ki. Kafamı kaldırıp "Neden bunu dememi istiyorsun, arkadaşların falan öyle mi sesleniyor?" Diye sordum. Oda "Hayır bana kimse öyle seslenmiyor, sadece hoşuma gidiyor ve sadece senin söylemeni istiyorum." Dedi. Bende "Tamam ruto-ah" diyerek gülümsedim. Haruto da"Bak bu daha çok hoşuma gitti. Dedi.

Jihoon un ağzından

Junkyu nun neden böyle dediğini anlamıştım. Hyunsuk la beraber olmam için yapmıştı. Hyunsuk bana "Kolumu omzuna atsam sorun olur mu?" Diye sordu. Kalbim çıkmak üzereydi. Bende "Sorun olmaz neden olsun ki." Dedim. Kolunu omzuma atınca bi tık daha yakınlaştık. Ölmek üzereydim.

"Ee kaçıncı katta oturuyorsun? Arada belki gelirim, tabi istersen." Dedi. Nasıl yani, Hyunsuk evime geleceğini mi söyledi!? İçten içe çığlık atıyordum. "4. Katta oturuyorum istediğin zaman gelebilirsin. Sen kaçıncı katta oturuyorsun? hem yakınlaşırız, yani arkadaş olarak evet evet arkadaş." Mal Jihoon rezil olmuştum. Hyunsuk ta "3. Katta oturuyorum arada konuşuruz." Dedi. Şuan 2-3 yıllık platonik olduğum çocukla yan yanaydım, iyi değilim.

"Hyunsuk hyung bir şey sorabilir miyim?" Dedim. Oda "Tabi sorabilirsin."dedi. Aslında 2 tane şey sormak istiyordum. Birisi yönelimiydi. Onu Haruto dan öğrenebilirim diye diğerini sordum. "Beni hiç apartmanda falan gördün mü?" Diye sordum. 3 yıl önce buraya taşındı. İllaki görmüştür. "Hayır seni hiç görmedim. Ama apartman grubunda profil fotoğrafında seni gördüm de orda da yüzün pek görünmüyordu." Dedi. Bende "Anladım." Dedim ve sohbeti bitirdim. İçten içe bir konu başlatmasını istiyordum çünkü aklıma hiç bir şey gelmiyordu.

"Jihoon, sana bir şey sorabilir miyim?"Dedi. İnanamıyorum, hemen istediğim gerçekleşti. "Tabi sorabilirsin Hyunsuk hyung." Dedim. "Senin yönelimin ne?" Diye sorduğunda kalbim duracaktı. Biraz önce Hyunsuk bana yönelimimi sordu. "Eğer söylersem dalga geçer misin?" Dedim. Söylemeye utanıyordum belki dalga geçecekti, hayatta en son isteyeceğim şey.

"Hayır tabikide, ben hiç bir insanın yönelimi ile dalga geçmem. Mesela ben gay im .Yani kızlara değil de erkeklere ilgi duyuyorum." Dedi. Evet öyle dedi. Bana gay olduğunu söyledi. "Bende gay im." Dedim. "Ne güzel bak ortak bir yanımız var." Dedi. İkimizin de gay olması ve buna mutlu olması. BEN DELİRMEK ÜZEREYİM. "Evet evet." Dedim. Bu konu kapansın yoksa benim kalbim yerinden çıkacaktı.

Bir süre geçti. Hyunsuk hyung bir eliyle poşeti taşıyıp diğer elini de omzuma atmış şekilde yürüyorduk. Junkyu ve Haruto ise de sarılıyordu. Bir dakika.. SARILIYORDU?!

Junkyu nun ağzından

Eve varmıştık. Jihoon hyung"İsterseniz bizim evde izleyelim." Dedi. Hyunsuk hyung ta "Yok bugün bizim evde izleyeyim başka bir gün sizde izleriz." Dedi. Bizde direk  Hyunsuk hyung un evine gittik. Televizyonun karşısına geçtik. Ben Jihoon hyung un yanına oturdum, sonra Haruto da yanıma geldi ve oturdu. Gerçekten hep yanımda olucaktı bu çocuk, bunu anlamıştım. Jihoon hyung "Ben Hyunsuk hyung un yanına gidiyorum arıştırmalıkları hazırlamada yardım edicem." Dedi ve içeri gitti.

Haruto bana bakıyordu, hemde yüzünü tamamen bana çevirmişti. Bende göz ucuyla ona bakıyordum. "Çok güzelsin" dedi bir anda, şaşırdım. Beni gerçekten güzel mi buldu? "Gerçekten güzel miyim?." Diye sordum. "Hemde çok, güzel kelimesi senin yanında soluk kalır. Yüz hatların o kadar mükemmel ki baktıkça bakasım geliyor. Güzel olduğun kadar da kibarsın, sana o kadar yakınlaşmama rağmen bana bağırıp çağırmadın. İyiki seni sevmişim hatta benim sevgimden daha büyük sevgilere layıksın sen." Dedi.

Hayatımda ilk defa birisi bana böyle bir iltifat etmişti "Beni o kadar çok mu seviyorsun?" Diye sordum. "Bu sözler benim sevgimin yanında hiç bir şey." Dedi. Kalbim çok hızlı attığını fark ettim, yüzümde kızarıyordu. Bu sözleri çok içten söylediği belliydi. Haruto beni gerçekten seviyordu. "Teşekkür ederim hayatımda böyle bir iltifatı hiç almamıştım" dedim.

Ortam sessizleşti "Fotoğraf çekinelim mi? İnsta hesaplarımıza atarız." Dedi. Ortamı neşelendirmek için söylediği belliydi. "Tamam çekinelim o zaman." Dedim.

23.971 görüntülenme
21.829 beğeni

rruto_Bakın kiminle beraberim🐨🤍@

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

rruto_
Bakın kiminle beraberim🐨🤍@.junkyu_

Yorumlar
X:Ohaa Junkyu ve Haruto sevgili olunn
-Y:Abart mk
-rruto_:Hayır değiliz ama olsak fena olmaz😉
.junkyu_:Ya rutoo
Y:LAN
X:NOLUYO MK

Biraz önce ne olduğunu anlamamıştım ama Haruto nun yazdığı şey garibime gitmemişti. "Baksana insanlar sevgili olmamızı istiyor." Diyip sırıttı. "Hayır ruto-ah tanışalı çok fazla olmadı." Dedim. "Bari teklif ettiğim gün kabul et, lütfen." Dedi. Aslında Haruto dan etkilenmiştim evet. Ve Haruto bana bir şey yapabilecek bir tip olduğunuda sanmıyorum.O yüzden kabul ederim sanırım.

"Tamam düşünürüm." Dediğimde bana sarıldı. "Seni çok seviyorum, ömrümün sonuna kadar da sevicem." Diyip burnumu öptü. Utanmıştım, sadece utanmak değil. ÇOK FAZLA utanmıştım. "Yüzün kıp kırmızı oldu, utandın mı sen?" Diyip gülümsedi. "Yok canım ne utanıcam." Dedim.

içeri Hyunsuk hyung ve Jihoon hyung girdi, ve Hyunsuk hyung un elinde 4 tane bira şişesi vardı. Bir dakika, ben alkol içmiyorum.. NE YAPICAM. "Biz geldik~" dedi Jihoon. Hyunsuk arkadan "Bira da içeriz, ne dersiniz." Dedi. Jihoon da "biz 3 ümüz önceden içiyorduk, ama Junkyu içmiyor. Yani azcık birisi içse bile sarhoş olabilir." Dedi, haklıydı.

"O zaman ben içmeyeyim." Dedim. Hyunsuk "Olmaz öyle şey, eve gitmeyi dert ediyorsan Haruto seni götürür merak etme." Dedi. Haruto ya baktım, bana bakıyordu. "Evet ben seni götürürüm. Hem arabayla gidicez zaten." Dedi. Araba mı kullanıyordu? Beklemiyordum. "Peki bu seferlik öyle olsun." Dedim.

Umarım içtikten sonra sarhoş olmazdım yoksa arabada kötü şeyler olabilir..

_
Selaamm
Dün 4. Bölümü atıcamı söyledim ama yetiştiremedim çaktırmayın full lol oynadım KLDFKŞSKFŞW kimse okumuyor zaten kendi kendime eğleniyorum öylesine işte neyse
Byy💗

Bir Gün | | HARUKYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin