5

25 4 2
                                    

Şuanda Haruto ile normal oturuyorduk. Yanımda Jihoon, onun yanında Hyunsuk hyung vardı. Jihoon, Hyunsuk hyung un omzuna yatmıştı, Hyunsuk hyung ta kolunu Jihoon un omzuna atmıştı. Nasıl bir ortamdayız böyle.

Korku filmi izliyorduk. İsmini bilmiyorum ama baya gerilim var.

"Korkarsan bana sarılabilirsin"

Yanımdaki bedene baktım. Gerçekten korkacağımı mı düşünüyordu?

"Ben korku filmlerinden etkilenmem. Aniden bişey çıkarsa şaşırabilirim ama korkmam."

Kolunu omzuma attı. Bende başımı göğsüne yasladım. Harutoyla tanışalı çok fazla olmadı. Yani 1  sene önce tanışmışız ama işte 1 sene boyunca görüşmedik. Ama Harutoya olan bazı hislerim vardı. Bunun aşk mı yoksa normal arkadaşlık sevgisi mi olduğunu ilerleyen zamanlarda anlayacağım.

Kendi kendime içimden konuşurken ekrana bir anda bir şey çıktı. Jihoon, Hyunsuk hyung a sarıldı. Bence o kadar korkmamıştır ama fırsat bilip yapmıştır. Ben Jihoon u tanıyorum.

Haruto korkmuş gibi durmuyordu, sadece bana bakıyordu.

"Bana neden öyle bakıyorsun?"

"Bilmem."

Daha çok yakınlaştı, ve daha fazla.
Aramızda çok az mesafe vardı.

"Benimle bir randevuya çıkar mısın?"

Çok yakındı.

"Ne zaman?"

"Sen ne zaman istersen."

Bi anda dudağıma yapışıcakmış gibi geliyordu, o kadar yakındı ki. Ama Haruto yapmaz öyle şey.

Gerildiğim için biraz geri gittim.

"Olabilir aslınd-"

Dediğim an arkadan birisi beni çekti.

"Jihoon?"

Kulağıma fısıldadı:

"Az önce neler yaşandı bi bilsen, yalnız kalınca her şeyi anlatıcam."

"Bir de sen bana sor, neler yaşadım. Her şey çok hızlı gelişti. Her şeyi anlatıcam.

Kafasını onaylar şekilde salladı ve önümüze döndük. Haruto hala aynı şekilde bakıyordu.

"Ee ne zaman gidiyoruz?"

"Yarından sonra çıkabiliriz aslında. Tabi istersen."

Harutoyla yakınlaşmak istiyordum.

"Tamam benim için fark etmez."

"Önümüze dönelim o zaman."

"Ben şuana kadar sadece seni izledim, böyle de devam edicem."

Cidden şuana kadar beni mi izlemişti? Filmin yarısını neredeyse izlemiştik.

"Benim manzaram sensin."

_
Selamm nabersinizz
Normalde böyle bitirmicektim ama bölümü yazarken bazı değişiklikler oldu
Diğer bölümde hoonsuk un orada ne yaşadığını öğreniceez
Biraz kısa bir bölüm oldu ama napim aklıma pek gelmedi
Neyse byy💗

Bir Gün | | HARUKYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin