6

28 3 2
                                    

Jihoon un ağzından

Şuan Hyunsuk elini omzuma koymuştu, bende omzuna yatıyordum. Onun beni tanımasından 1 gün bile geçmedi, nasıl bu kadar yakın olabilir ki?

Kendi kendime içimden konuşurken aniden bir şey çıktı ekrana.

Korktum ve Hyunsuk a sarıldım. Tamam, tamam. Pek korkmamıştım ama Hyunsuk a sarılmak için yaptım işte.

Bana bakıyordu.

"Çok mu korktun?"

"Kusura bakma refleks işte."

Geri çekildim. Ve bir anda kendine çeki beni. Bir dakika.. NE OLUYORDU ŞUAN?!?!

"Sarılmanı istiyorum."

Bir dakika HYUNSUK BANA SARILMAK İSTEDİĞİNİ Mİ SÖYLEDİ YOKSA BEN Mİ YANLIŞ DUYDUM?!

"Refleks ten dolayı oldu dedim ya."

Yine geri çekildim. Eğer sarılırsam baygınlık geçirebilirdim. Beni yine kendine çekti.

"Benim için farketmez, sarılmak istiyorum sana."

"Bana sarılmak mı istiyorsun?"

"Evet, sarılamaz mıyım yoksa?"

"Hayır öyle demek istemediim, sadece şaşırdım."

"O zaman bir sorun yok."

Beni kendine daha çok çekti

"Hemen Junkyu ya bir şey diyip geliyorum."

Delirmek üzereydim. Heyecandan Junkyu'yu biraz hızlı çekmişim sanırım, çocuk altına sıçtı korkudan.

Burda geçen bölümde yaşananlar yaşanıyo o yüzden geçiyorum

Junkyu ile konuşmam bitince Hyunsuk a sarıldım. Bildiğiniz koynunda yatıyordum. Oda elini belime koyd- bir dakika.. NE

Junkyu nun ağzından

Uyandığımda Jihoon koltukta yayılmıştı. Hyunsuk hyung ta yerde yatıyordu. Haruto ya baktım, oda uykuya dalmıştı. Ona bakınca oda uyandı.

"Ruto-ah ne oluyor?"

"Sen uyurken içtiler, ama Jihoon biraz fazla kaçırdı. Bende sıkıldım biraz yattım öyle."

Koltuktan kalktım.

Jihoon çok fazla içiyordu, nesini seviyor anlamıyorum. En son 2 sene önce bi yudum aldım bir daha da almadım.

"Hyung (Hyunsuk) ben içmek istemiyorum en son 2 sene önce içtim."

Ve Jihoon geldi ve şişeyi ağzıma soktu.

"Yeter mk iç artık ne boş konuştun, başım ağrıyor zaten."

2-3 yudum aldıktan sonra Jihoon un elini ittim. Ne yapıyordu bu? Sanırım fazla içmiş ve sarhoştu.

"Jihoon ne yapıyorsun? Baksana içmek istemiyor çocuk."(Haruto)

Arkadan gergin bir şekilde konuştu Haruto.

"Sorun değil, zaten sarhoş. Ne yaptığını bilmiyor. Neyse ben eve gideyim artık, çok geç oldu."

"Ben seni bırakayım."(Haruto)

"Yok sorun değil, zaten evim uzak değil kendim gidebilirim."

"Olmaz öyle şey çok geç oldu. Bu saatte seni tek başına dışarda bırakmam. Benimle geliyorsun, itiraz istemiyorum."

Neden dışarda tek başıma olmamdan rahatsız oluyordu ki?

"Peki madem, bu seferlik öyle olsun."

"Çocuklar, ben Jihoon u ne yapıcam?"(Hyunsuk)

"Evi yukarıda zaten, evine taşı bence. Üstünü değiştirirsin, yatırırsın falan."(Junkyu)

Bence Hyunsuk hyung un da Jihoon a karşı hisleri vardı. Önceden mi yoksa şuanda mı bilemem ama bakınca hisleri belli oluyor.

Acaba yukarıda ne olacak?

_
Selaam
Umarım yazabilmişimdir
Yarında diğer bölümü paylaşıcam
Okuyan herkese teşekkür ederimm
Hadi byy🫂

Bir Gün | | HARUKYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin