"𝙴𝚎𝚔 𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍!" 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚍 𝙶𝚒𝚗𝚊 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚌𝚒𝚕 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎. "𝙼𝚎 𝚝𝚘𝚘!" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙽𝚎𝚎𝚕𝚊𝚖. 𝚃𝚑𝚎 𝙿𝚘𝚙𝚜𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚘𝚖𝚘𝚜 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚍𝚊𝚢𝚜. 𝚆𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝙼𝚘𝚖𝚘𝚜𝚞 𝚝𝚘 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚊𝚍𝚎𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎. "𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙰𝚕𝚎𝚡 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗." 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚂𝚞 𝙹𝚞𝚗𝚐. 𝚆𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚊 𝐥𝐨𝐨𝐤. "𝙰𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚈/𝚗? 𝚈𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗!" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙶𝚒𝚗𝚊. 𝙸 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍. 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙿𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙻𝚎𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚑𝚊𝚕𝚏 𝚗𝚘𝚠. 𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛, 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖. "𝙽𝚊𝚑, 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢. 𝚆𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚌𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢." 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍, 𝚜𝚙𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚙𝚎𝚗. 𝚁𝚎𝚌𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢, 𝙻𝚎𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚏 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝙲𝚑𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎, 𝚑𝚎'𝚍 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚏𝚝𝚑 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚎𝚊𝚛. 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝. 𝚄𝚙𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚊𝚜𝚜𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚍 𝚋𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚎.
𝙼𝚘𝚖𝚘𝚜 𝙿𝙾𝚅
𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚌𝚜𝚝𝚊𝚝𝚒𝚌. "𝙸'𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙶𝚒𝚗𝚊 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗!" 𝙲𝚒𝚎𝚕 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝙶𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚎. "𝙰𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚈/𝚗 𝙻𝚎𝚘𝚗?" 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜. 𝙻𝚎𝚘𝚗 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍. 𝙷𝚒𝚜 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚕𝚒𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚢𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛. "𝚈𝚘𝚞 𝚘𝚔𝚊𝚢?" 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜. 𝙷𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚊𝚍. 𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚎𝚘𝚗 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝙻𝚎𝚘𝚗'𝚜 𝚎𝚊𝚛. "𝙼𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛." 𝙻𝚎𝚘𝚗 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚞𝚖𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚘𝚛𝚔.