Розділ 8 "Озеро романтики"

33 2 0
                                    

Був звичайний літній день. Сонячна погода,пташки співають.,все зеленіє.
Андрій гуляв по вулиці, бо йому було нудно. До нього підходить Паша.
_________________________________________
-Привіт
- Привіт. Сумно сказав Андрій.
- Чому сумний?
- Нудно мені.
- Давай сьогодні підемо покупаємося.
Я знаю одне чудове місце. Називається озеро романтики. Якщо ми вньому скупаємося то ми будемо парою назавжди.
- Ого ну давай підемо.
_________________________________________
Вони взяли речі та вирушили в дорогу. Вони зайшли у ліс. Андрію було трохи страшно. Було враження, що вони заблукали, але через хвилину вони знайшли це озеро.
Там було невеличке озерце. Воно було кровавого кольору. А навколо нього росли сосни.
Андрію було моторошно там плавати, але Паша його уговорив.
Вони вдягнули плавки. Та вони потиху заходили туди.
- Та не бійся ти. сказав Паша.
-Я тут багато разів плавав
Андрій довірився йому та зайшов по пояс у воду. Паша швидко укунувся у воду. Хлопець немовби здичавів. Його очі були червоними, а зрачки були у формі серця. Він взяв Андрія на руки та поклав його на простирадло.Андрій лежав на простині. А Паша був над ним,він стояв над ним та відхекувався. З його тіла стікали червоні краплі води, що збуджувало Андрія.
- Я хочу тебе тут і зараз. Сказав не своїм голос Паша.
- Паша нам ще рано, заспокойся.
Паша почав прижиматися до Андрія. Хлопцеві було моторошно.
- Не бійся зараз я тобі зроблю приємно.
Андрія штовхнув Пашу. І в ту мить він немовби прийшов в свідомість.
- Що відбувається?сказав Паша.
У його в голові почало паморичитися. Щеб трохи і він би втратив свідомість. Добре, що Андрій йому вчасно допоміг.
- Паша... Все добре?
- Так. Промямлив той.
- Ну слава Богу, що ти живий.
- Мг
- Я тут багато разів купався. Перекревляючи сказав Андрій.
- Да, я тобі збрехав, але надіюся це не повториться.
- Також надіюся на це.
- Знаєш...Давай краще підемо в інше місце.
- Так давай. А то це озеро мене з розуму зведе.
_________________________________________
Це було місце неперевершеної краси
Безкрає поле, як було оброгожене в далині високими кущами. Посерез поля росла береза, біля якої хлопці і зупинилися та продовжили пікнік.

 Посерез поля росла береза, біля якої хлопці і зупинилися та продовжили пікнік

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Сідало сонце, але хлопці не розійшли по домівках.
- Тут так гарно. Сказав Паша.
- Погоджуюся.
Паша достав із сумки взбиті вершки намастив на палець та підніс до носа Андрія тим самий змастивши його. Хлопці розсміялися, їм було весело та цікаво проводити час разом.
_________________________________________
Вони ще не знають, що весь час я сиділа у кущах та фотогфувала це.
Я була присутня на кожній прогулянці, побачені та зустрічі, але просто голубки про це не догадувалися.
Я помітила, що вони почали збиратися, хлопці поцілувалися та розійшлися. Тим часом я в кущах.
-Єс +10 фото до альбому любові. Сказала пошепки я. Я тихенько вийшла за кущів та пішли додому, щоб порадувати друзів новими фото наших голуб'ят.

Зведені друзі(яой)Where stories live. Discover now