Розділ 6 "Останній дзвоник"

38 4 0
                                    

31 травня
08:30
Ми прибігли до класу. Вручили квіти нашому класному керівнику. Та худчіш побігли до класу Діми.
_________________________________________
-О привіт Дівчата радісно сказав Діма.
- привіт захекано відповіли ми.
- Господи ми так неслися до тебе, що Поліна майже першачка не збила. Сказала Вероніка.
-Ойойой не треба було йому под руку мені попадати. Гнівно відповіла я, скрутивши руки та відвернувши голову.
- Агов давайте не будемо сваритися!!!
Крикнула Даша.
Нам зараз не до сварок.
-Ми і не сваримся відповіла я
- Ось і славно.
- Ми прийшли, щоб тобі коє, що розповісти.
- Ооо мені вже цікаво
- Сьогодні останній дзвоник. І Андрій приготув грандіозний сюрприз для Паші. І ми обов'язково повинні це побачити.
- Оооо поскоріше би.
- Рєбята нам негайно треба бігти у клас. Сказала я
Ми з усієї сили побігли до свого класу, щоб не загубитися на лінійці.
_________________________________________
09:00
Почалася святкова лінійка.
Як на зло нас поставили у найгіршому місці. Вгадайте де ми стояли? Правильно, як завжди на сонці.👍
Заграла святкова музика. Вийшла ведуча та промовила свої слова.
- Шановні батьки, вчителі та учні. Вітаю вас на святі останнього дзвоника. Сьогодні важлива мить у житті наших одинадцятокласників.
І сьогодні для них востаннє пролунає дзвоник.
Вийшов старшокласник та маленька дівчинка з 1-А. Вони пройшлися з дзвоником. І далі до мікрофонів вийшли дві першокласниці та залунала весела музика. І в ту мить я зрозуміла, що зараз будуть розриватися мікрофони.
Дівчата почали співати. У мене почали боліти вуха, але з цим нічого не поробиш. Закінчилася пісня. Я дякувала Богу, що виск припинився.
Далі ще там четвертокласники розказали вірші, десятикласниці виконали гімн нашого ліцею.
І потім почалася моя улюблена частина свята. Вийшла ведуча.
- А зараз шестикласник Андрій хоче виконати пісню сюрприз.
Він вийшов до мікрофону.
- Вітаю всіх зі святом,а зараз я хочу виконати пісню вчесть моєї любові-Паші. Люди гучно заплескали у долоні.
Андрій заграв на гітарі. Паша стояв у толпі і плакав від щастя. І ось почався приспів.
ПАША МОЯ ЛЮБОВ,МОЯ ЛЮБОВ,МОЯ ЛОБОУОУВ. Через хвилину пісня закінчилася. Люди гучно кричали та аплодували. Хлопець схапив Пашу за руку та поцілував. В цей момент їм на голови посипалися пелюстки троянд та конфіті. У їхніх серцях відбувалося щось неймовірне. Андрій взяв його на руки та вони пішли на місця.
На цьому і закінчилося наше довгочеканне свято...

Зведені друзі(яой)Where stories live. Discover now