Розділ 7"Романтичний пікнік"

32 3 0
                                    

5 червня.
Було, як завжди сонячно. Птахи співали, дерева зеленіли та був ідеальний привід піти на пікнік.
Андрій вирішив написати Паші.
- Привіт. написав Андрій
- Привіт. Відповів Паша.
-Може сьогодні підемо на пікнік. Сьогодні гарна погода, а також я знаю чудове місце для пікніку.
- Ну давай, як раз я не зайнятий.
Хлопці зібралися біля дому Андрія та вирушили у те місце.
_________________________________________
- Привітики. Сказав Андрій
- Привіт.
-Ну, що ходімо.
-Пішли
- Тут не далеко. Десять хвилин іти. Там дуже мальовничий краєвид. Ставок,природа,дерева.
-Ого
-Ага. Там дуже класно.
_________________________________________
Через десять хвилин вони прийшли в назначене місце. Там було дуже гарно. Ставок та гарний краєвид, як описував Андрій.
-Вау. Сказав із захопленням Паша.
Вони розстелили покривало,яке було білого кольору з червоними смужками. Їжі взяли вони чимало. Були бутерброди,торт, напої,фрукти, солодощі і багато смаколиків.
Тим часом я з моїми друзями вийшли гуляти до верби. Я підійшла до дерева та за ним побачила двох хлопців на другому боці ставка.
-Рєбята подивіться. Там хтось є на другому боці ставка. Закричала від подиву я.
- Де? Сказав Діма.
Я йому показала на Андрія та Пашу і він достав зі своєї сумки бінокль, щоб роздивитися їх поближче.
- А звідки у тебе бінокль?
- Та так не важливо.
Ми одразу зняли це на відео та сфотографували їх.
_________________________________________
-Мммм.....Такий смачний торт. сказав Паша.
-Дякую, я сам його пік.
- Скуштуй ці ягоди. Це моя бабуся передала. Вони дуже солодкі. Сказав Паша.
Андрій потягнувся до тарілки з ягодами та скуштував.
- Реально дуже смачні.
Андрій потихеньку тягнувся до Паші. Він зрозумів натяк та повернувся до нього. Та вони поцілувалися. У животі Паші пархали метелики.
Ми стоявші досі там просто це все знімали та були у радісному шоці.
Трохи пізніше вони почали збиратися.
Ми разом вирішили піти на іншу сторону ставка, щоб обговорити це.
- Тепер до любовного альбому додасться нова подія. Сказала я.

Зведені друзі(яой)Where stories live. Discover now