Сьогодні найважливіший день у житті наших молодят тобто весілля.
Весь ранок вони чипурилися біля дзеркала, адже сьогодні їм потрібно виглядати неперевершено
Пізніше за ними приїхав білий лімузин та вони приїхали до парку з сакурами.По серед парку стояла біла альтанка біля якої росли сакури.
.Під ногами у нас була червона доріжка. А по всьому периметру цієї ділянки стояли стільці та квіти.
Через десь хвилин гості були в зборі.
І як не дивно нас запросили на свято. Нам прийшлося відпрошуватися з інституту щоб попасти сюди. Розпочалася церемонія. Вийшов тамада.
- Я вітаю вас на весіллі. Бажаю нашим молодим щастя, любові та всього найкращого.
- Паша ти згоден вийти заміж за Андрія?
- Так
- Андрій..
Не встиг договорити тамада, як він погодився.
- Ви можете обмінятися обручками.
- Вітаю ви тепер женаті.
Всі почали плакати від радості. А я, як завжди знімала це.
- Тепер наш альбом любові закінчено. З гордістю сказала я.
-Церемонія обміну обручок закінчена. Промовив тамада.
Вони приїхали до кафе. Там було багато їжі та напоїв. Ну і почалося гуляння.
Включився вальс молодята вийшли, щоб потанцювати. Вони кружляли у танці немовби метелики. Закінчився музика та вони закінчили танець.
Андрій нагнув Пашу тримаючи його за талію. Та поцілував його. Це був поцілунок істинної любові...Ось і закінчилася історія про зведених друзів....