Biraz düşünerek cevap verdim. Çünkü ilk defa biri bana böyle yaklaşıyordu ve korkuyordum. Garipsiyordum. Ya beni yarı yolda bırakırsa diyordum. Ama denemekden zarar gelmezdi. Zaten teyzem de öğretmendi ondan birşey yaparsa teyzeme giderdim ve teyzem ise müdüre verebilirdi, ama madem tanışmak istiyor neden birşey yapsınki? Kafam böyle düşüncelerle doluydu. Sonra hırslandım ve bende elimi uzattım.
Yeji: "Merhaba, ben de Yeji, yanımdakide teyzem Kazuha. Sana seve seve okulu gezdiririm."
Ryujin sıcak bir şekilde gülümsedi,
Ryujin: "çok memnun oldum ikinizlede." dedi.
Sonrasında teyzem,
Kazuha: "bizde canım ama şimdi benim kağıtları çıkartmam gerekiyor. Size iyi eğlenceler." dedi ve yanımızdan gitti.
Bence artık alışmam için yapıyordu. Önce Ryujine sınıfını sordum. 9-D dedi. Bende sevinçle,
Yeji: "Aa ne güzel benim de 9-D. Önce gel sınıfa çıkarayım seni, dolaplarımızı alalım ve dolmadan hemen ikili sıralardan alalım." dedim ve koşa koşa sınıfa gittik. Şansımıza ikili sıralardan 3 tane boş vardı, birini aldık çantalarımızı yerleştirdik ve dolap seçtik. Yanyana almıştık dolaplarıda. Ordan benimle ilkokuldan beri uğraşan Jungkook geldi.
Jk "ooo ne sağlak ne solak olduğu olan yejicik kendine ezik arkadaş bulmuş"
Sonra Ryujin Jungkookun yanına gidip boğazını sıktı.
Ryujin: "Kiminle konuştuğunun farkına var, bir daha yejiye bulaştığını görürsem müdüre giderim."
Jungkook nefessiz kalıyordu az daha ve hemen kaçmıştı, Meğersem Jungkook'u korkutmak çok kolaymış.
Ryujin: "birşey soracağım tabi rahatsız olmazsan, hem sağlak hem solak derken ne istedi?"
Yeji: "ben hem sağ hem de sol elimle yazabiliyorum ondan dolayı salaksolakyeji diye dalga geçiyorlar benim ile."
Ryujinin gözleri parlamıştı.
Ryu: "Hey üzülme tamammı, bence harika bir özellik bu. Sağ elin yorulunca sol elinle yazabiliyorsun bence mükemmel birşey bu."
Ryujine gülümseyerek bakmıştım
Yeji "aslında mantıklı, bu konularda ilk defa bana biri destek çıkıyor"
Ryujin: "ne zaman istersen desteklerim, bu arada telefon numaran var mı?"
Kafamı sallamıştım ve telefonlarımızı almıştık.
Yeji: "Lakabın var mı? Rahatsız olmazsan öyle kaydederim."
Kafasını sallamıştı
Ryujin: "Genellikle Ryu derler, senin var mı?"
Yeji: "benim malesef yok herkes bana yejicik falan diyor"
Ryujin: "Yesji, nasıl?"
Ağzım açık kalmıştı, bu lakap mükemmel di!
Yeji "mükemmell bayıldım."
Ryujin gülümsemişti.
Ryu: "Belli oluyor"
Gülmüştük. İlk defa birinin yanında böyle hissediyordum. Ama halendaha bir korku vardı içimde. Derken zil çaldı. Sınıfa girdik.
Sınıf hocamız fizik öğretmeniydi. Tanışmıştık ve sınıftakiler bana garip bakıyordu. Ellerim ve ayaklarım titriyordu. Ryujin de sakin olmam için bazenleri elimi tutuyordu. 2 ders boyunca kuralları falan söylemişti hoca ve hepimize birer ders programı vermişti. Ders kitaplarımız da gelmişti. Ryujin hepsinden ikişer tane aldı ve bana verdi. Zil çalmıştı, kitapları yerleştirip dışarı çıktık ve Ryujine okulu gezdirdim. Kantinde durduk,
Yeji "Ryu"
Ryujin "efendim yesji"
Yeji "teşekkür ederim ryu"
Ryujin "ne için?"Acaba yeji ne cevap verecek?
Yesjiyi salladım bu arada PAKWMSŞWÖSL
sonraki bölümde görüşürüüz 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tu es la meilleure personne pour moi, Ryeji
Fiksi Umum;benim neremi, neden sevdin? ;senin heryerini, sen olduğun için sevdim. ;ama kimse beni insan olarak görmüyor. ;Tu es la meilleure personne pour moi.