Bab 4

1.7K 19 0
                                    

Ikut pergi kerja, pakaian pun kena kemas. Junie pakai kemeja lengkap ke pejabat dan terus disuruh duduk dicelah kangkang Seri atas sofa sewaktu mesyuarat. Semua orang nampak macammana besarnya celah kangkang Junie sebab teransang diperlakukan begini. Seri pula jenis tak kisah malah dia tampar batang Junie bila Junie bising dalam bilik mesyuarat.

"Jangan sampai I suruh you bogel dan berdiri kat tepi." Tegas Seri. Junie tutup mulutnya dengan kedua-dua tangan. Seri terus sambung kerjanya dan present. Yang lain hanya teruskan kerja macam biasa.

PRANGG!

Junie hanya mahu ambil sebatang pen namun bekas peralatan itu jatuh bersepah atas lantai. Terus Seri pukul bonjolan besarnya itu banyak kali dengan kuat sampai Junie menggeliat. "Ma- maaf! Saya cuma nak ambil pen! Ahh~!"

"Ah!" Junie tutup celah kangkangnya apabila Seri pukul dengan sangat kuat. Sampai dia hampir terduduk atas lantai sebab cuba mengelak. Masih marah, Seri angkat Junie duduk semula di celah kangkang dia lalu dibuka tali pinggang Junie dan letak atas meja. Butang dan zip seluar dia dibuka lalu diturunkan hingga ke peha. Kini yang menutup batangnya hanyalah boxer.

"Lepasni kalau you nakal lagi I suruh diorang tendang adik you eh?"

"Taknak~ Junie tak nakal dah. Janji!"

"Then duduk diam-diam!" Pipi Junie ditampar. Mereka semua hanya tersenyum melihat Junie diperlakukan begitu malah Seri benarkan jika ada yang mahu melancap tengok Junie begitu asalkan kerja dan presentation siap.

Junie lihat sekeliling. Dia sumpah bosan! Sekali lagi tangannya cuba mencapai sehelai kertas A4 untuk melukis namun dengan sengaja pekerja dihadapannya menjatuhkannya ke lantai tanpa Seri sedar. Kalini Seri sudah naik angin. Dia bangun dan tarik Junie untuk berdiri lalu dibuka habis seluarnya.

"Junie tak buat pun! Dia yang buat!"

"Diam! I kata diam!" Marah Seri. Junie ketap bibir. Kalini matanya berkaca. Dia disuruh untuk berdiri saja disitu hanya memakai boxer menutup batangnya. Sempat pula tu tangannya memukul kepala pekerja lelaki yang kenakan dia tadi tapi kalini Seri nampak. Seri tepis tangan Junie dan tampar muka dia.

"Diam."

"Tapi-"

"Jangan sampai I cili lubang bontot you."

Junie ketap bibir. Masa mesyuarat dia boleh menangis dan cuba ditahan. Lagi ditahan, lagi kuat dia menangis namun Seri abaikan. Yang lain pun tak berani masuk campur dan biarkan Junie begitu.

Mesyuarat tamat setelah dua jam. Bila semua orang berlalu, Seri tarik Junie kedalam pelukan dan usap kepalanya. "okey. Okey, mommy minta maaf. Dah, dah."

"Mommy jahat! Saya tak buat pun yang tu! Pekerja mommy prank saya!"

"Nanti mommy denda dia pula."

Junie lap air matanya. Seri gosok belakangnya cuba pujuk. "Junie cuma nak melukis. Junie bosan duduk dalam ni."

"Nanti kita melukis dekat dalam office okey?"

"Okey." Junie bangun. Seri masih duduk dan mukanya benar-benar pada batang Junie. "Nak dera mommy harini boleh ke?"

"As an apology, okay."

"Bau." Junie terus genggam rambut panjang Seri dan tolak ke boxer dia. Seri pejam mata lalu dibau dalam-dalam boxer masam Junie. Sejujurnya Seri suka diperlakukan begini. Dia suka saja jika disuruh bau tapi keinginan dia untuk manjakan Junie lebih kuat.

Junie tarik rambut Seri arahkan dimana harus cium bau boxer dia. Seri turutkan saja kalini.

Junie turunkan sedikit boxernya hanya menampakkan bulu ari-ari dia. Itupun Seri sudah sangap dan cium bulu Junie dengan bibir munggilnya dengan ganas sekali. "Masamnya...ahh~"

"Sini mommy." Junie buka boxer dia lebih bawah. Batang besar Junie tersembam jatuh atas muka Seri. Terus Seri kulum batang Junie. Rambutnya digenggam dan ditolak tarik dengan kasar. Seri tak dapat kulum sampai ke telur sebab batang Junie terlalu besar dan panjang. "Ahh~"

Junie keluarkan batangnya lalu dipukuk muka Seri dengan batangnya kuat-kuat. Seri sampai terpejam mata sebab pedih juga dipukul guna batang. Lepastu Junie tarik semula rambut Seri untuk kulum batangnya semula. Kalini Junie tak tolak tarik rambutnya sebaliknya hanya digenggam. Junie yang dayung punggungnya dan jolok mulut Seri dengan laju.

PAK! PAK! PAK!

Pipi Seri ditampar berkali-kali. Semasa dia jolok, Junie buka baju kemejanya lalu dililit kemejanya dileher Seri sebagai alat untuknya menarik kepala Seri mendekatinya. Ditarik bajunya keatas sekaligus Seri mendongak. Dua jarinya pula dijolok kedalam mulut Seri secara paksa.

"Uhuk- khofd!" Seri terbatuk. Dia tersedak. Junie tampar pipi Seri geram lalu diangkat tubuh Seri letak atas meja mesyuarat yang panjang. "Junie, have mercy-"

"Where's your mercy when it comes to me? Harini biar Junie dera mommy sampai mommy menangis dekat Junie."

Okey, comel sangat dia ni.

"Puan." Pembesar suara berbunyi. "Kita ada masalah di Tingkat 2."

Seri senyum nakal. "Kita sambung dekat rumah. I ada kerja."

"Mommy..."

Seri bangun. Dia cium bibir Junie tanda minta maaf.

"Sambung kat rumah. Kena ingat wife awak ni masih seorang CEO."

Sugarwife (Omegaverse)Where stories live. Discover now