3. Bölüm

23 3 16
                                    

Herkese selam, keyifli okumalar. Yeni bölüm cuma günü sizinle olacak. ❤️

Mehmet Emin'in Anlatımından

"Her şey yolunda mı asker?"

Ellerimin arasında tuttuğum dürbünle kulağımdaki kulaklıktan gelen silah seslerini takip etmek bir hayli zordu. Gözümün gördüğüne mi odaklanacaktım yoksa kulaklarımın ardından işittiğim seslere mi?

Eğer bir kara kuvvetlerine mensupsanız her şeye odaklanmak zorundaydınız. Ellerinin arasında her ne tutuyorsan, kulakların her ne işitiyorsa ve en önemlisi her iki dudağının arasından fırlayan sözlere dikkat etmek zorundaydın. Çünkü sen sıradan bir insan zerresi değilsin. Sen vatan uğruna cannını ortaya sermiş bir askersin. Kalbinin her köşesi bu bilgiyle donatılmıştır. Hiçbir boşluk kalmayana dek.

"Yolunda komutanım."

Sıkılaşmış nefeslerinin arasından bana cevap veren Bahtiyar'a görmese bile gülümseyip ekledim:

"Tim ne durumda?"

"Biz hazırız komutanım. Sizi bekliyoruz."

Dürbünün ardında takip ettiğim boşlukta gözlerimin aşina olmadığı bir görüntüye şahit oldum. Kahretsin!

"Bölük'e haber ver. Tim'in tamamını sahada istiyorum."

"Emredersiniz komutanım!"

O boşlukta sallanan bir adam ve içimdeki o geçmek bilmeyen acı çelişiyordu. Bir kadına dokunmak neymiş ben gösterecektim ona ama bu görüntüye hazırlıksız yakalanmıştım. Aleynanur'a dokunan piçi asmışlardı. Hem de daha üç saat dolmadan! Nasıl ve neden? Neden geç kalmıştım?

"Bahtiyar!"

"Emret komutanım!"

"Kamera kayıtları ne durumda? En son kim girmiş odaya?"

"Hemen bakıyorum komutanım!"

Bir süre ses gelmedi. Ses gelmeyince tekrar seslenme ihtiyacı hissettim.

"Sonuç?"

Bir yutkunma sesi işittim önce sonra da kekeleyen Bahtiyar'ın sesini.

"Ko-komutanım," bu iş de bir terslik olduğuna artık emindim. "Siz girmişsiniz en son odaya." dedi sessizce, sanki birisi duysa bana bir şey olacak. "Kayıt sona eriyor siz odadan çıktıktan sonra. Kesilmiş yoksa kayıt mı durduruldu bilmiyorum, pek anlaşılmıyor."

Demek suikastın öznesi bendim. Öyle olsun kara kurt. Seni şimdi benim elimden kimse kurtaramaz.

"Anlaşıldı Bahtiyar. Sen benden haber bekle. Tim'i de Bölük'te bekleyenleri de bekletebildiğin kadar beklet. Tek başıma hareket edeceğim. Anlaşılan o ki bu mesele şahsi bir mesele." dedim derin bir nefes bırakırken.

"Ama komu-" devam edemeden hemen kestim sözünü.

"Kimse bilmeyecek Bahtiyar. İzin aldı dersin olur biter." diye umursamazca cevap verdim. Filizlenememiş tomurcuğu dalında uzanan ve kurutmaya çalışan her eli kıracaktım. Yeşil gözlerin üzerine yemin olsun ki bunu yapacağım.

🗻

Sayamadığım dakikaların ardından gelen gidenin olmadığı pusudan ayrılsam neler olur kafasındayım. Ellerimin durmadığı gibi dilimden de duamı eksik etmiyordum.

"Allah'ım sen beni koru. Sen beni, şeytanın şerrinden ve ona sığınan insanların şerrinden koru. Tek başımayım, eğer senin uğruna şehit düşersem naaşım Mus'ab bin Umeyr gibi melekler tarafından taşınsın. Ama nolur, beni bu kank bozukların olmayan insaf ve vicdanına bırakma."

BOZKIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin