Bu arada bise fark ettim ben gecen bolumde bi hata yapmisiim Ella'nin degil Dellanin sevgilisi geliyoo bende az once okurken fark ettiim kusura bakmayin ayol bide yorum atin birazz ozellikle seksi karim sen at😉(o kendisini biliyo)
Luna'dan
Hersey cok karismisti. Gavin Diana'nin pesinden gidiyordu ve Diana'nin yaninda bir adam vardi. Birde yetmezmis gibi Della'nin sevgilisi gelmisti...
D-kizlar benim gitmem gerekiyorrr siz herseyi bana yazin olur mu??
E-tamamamamamam
Della gitmisti ve uc kisi kalmistik. Fark ettirmeden peslerinden gitmeye basladik fakat bir anda Gavin arkasini dondu.
G-beni mi takip ediyorsunuz?
E-ne takip edicez aq ona bakilirsa sende Diana'yi takip ediyorsun
G-sorun mu var?
E-bizim seni takip etmemizda sorun var mi?
G-neyse seninle ugrasamam amaciniz ne bilmiyorum ama pisman olucaginiz seyer yapmayin
Gavin tekrardan peslerinden gitmeye basladi. Ama Diana ve yanindaki adam bir arabaya bindi
L-hass siktir napcaz simdi
G-ya siz bi gitsenize
B-sanane yarram
G-ya tamam sizde gelin offofoofof
Gavin bi taksi durdurdu ve dordumuzda bindik. Arabayi takip ediyorduk. 2 km sonra falan bir otelin onunde durdular bizde hemen taksiden indik. Resepsiyona bile gitmeden direk asansore bindiler demekki onceden planlanmis birseydi.
Asansore onlarla birlikte binemezdik. Gavin hemen dordumuzunde oldugu bir grup acip grup aramasi yapti. Bu sekilde haberlesicektik. Ben ana merdivenin basina gittim. Biana ise yangin merdiveninin oradaydi. Ella'da asansorden indiklerinde ne tarada dogru gittiklerini haber vericekti.
G-3. katta indilerrr
E-Luna koss cabuk senin oldugun tarafa geliyorlar.
Hizla merdivenleri ciktim ve hangi odaya girdiklerini son anda gordum.
L-298 numarali oda 😉
B-gorev basarilii
Bir anda karsima benim yaslarimda bir kiz cikti. Heyecandan nefes nefese kalmistim beni oyle gorunce merak etmis
Kiz- iyimisiniz??
L-iyiyimm sagoluun. Sizi bir yerden taniyorum ama nerden...
Ustunde okul formasi vardi ve bu bizim okulun formasiydi. Ve isim kartliginda Mira yaziyordu Park Miraa
L-adin guzelmiss
M-tesekkur ederimm seninde oylee. Bu arada instagram hesabini verirmisin arada konusuruz
L-olurr
Hesabimin adini soyledim ve takiplestik sonra Mira'nin isi vardi ve gitti. Geri bizimkilerin yanina dondum.
E-lan sakat nerdesin sen
L-hicc
G-simdi plan ne?
B-bence odadan ciktiklarinda odaya girelim ve gizli bir kamera koyalim sonrada eger birseyler bulursak tehdit veya santaj yapabiliriz.
L-durun bir dakika geliyorum ben hemen.
~~~~~~~Mira~~~~~~~~
L-Miraa sana birsey sormam gerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What is the hard life?
AventuraBazen herşey yolundayken karşımıza her türlü sorun, sıkıntı çıkar bu şans mıdır yoksa kader mi?