2 ay sonra beennn bolum yazmayali 2 ay olmus ve konuyu azicik unutmusum ama sunu soylemem gerekki konu cok sacma ilerlemis bu hikayeyi bitirip baska bir hikaye yazmayi dusunuyorum yani son bolumlere yaklastik
Biana
karti aldiktan sonra eve dondum. esyalarimin hepsini toplayip bi otel odasina yerlestim. evdeki tum mobilyalarida satisa koydum. gece uyumadan once karti alip biraz inceledim ismi James'ti bu ismi internette arattigimda onun hakkinda pek birsey cikmiyordu sasirticiydi sosyal medyasi bile yoktu. telefonumu alip Lunayi aradim ve uzun uzun konustuk bulusucaktik ve Luna'da bizimle gelicekti.
James'i arayip yarin bulusup bulusamicagimizi sordum ve bulusabilecegimizi soyledi. plan yapmistik. sabah erkenden uyanip hazirlanmaya baslamistim. Luna'lara gidiyordum Ella ve Della da oradaydi. Luna'lara giderken bi arabanin beni takip ettigini hissettim ama pek onemsemedim. binanin onune geldigimde kapi acikti. merdivenlerden cikarken binaya benimle birlikte bir kac kisi daha girmisti ama Luna'nin komsularidir diye pek onemsemedim.
Luna'nin dairesinin onune geldim ve zile bastim. yaklasik bi 15 saniye sonra kapiyi actilar ama binaya giren kisiler bi kat asagida durup bekliyolardi. Luna'ya birsey diyemeden beni iceri soktular. herseyi daha detayli yuz yuze anlatmami istediler. tam konunun ortasinda kapinin zili calmisti. Luna kapiya dogru yoneldi ve kapiyi acti. ama kapiyi actigi gibi suratinda bir korku olustu ve kapiyi kapatmaya calisti ama birisi kapinin arasina ayagini sokmustu. ayaga kalkip Luna'nin yanina gidicektim ki kapi sonuna kadar acildi. 7-8 tane adam ve yanlarinda James vardi.
ne oldugunu anlayamamistim.
-James burda ne isin var ve noluyor suan burda??
J-senin bu evde ne isin var?
-once sen benim soruma cevap ver
j-soyle soyleyeyim senin eski dusmanlarimdan birinin evine girdigini gordum ve bu konuya el atmaya geldim
-eski dusmanin derken Luna ile ne yasamis olabilirsin ki??
L- ya ben bu kodumun salagiyla ne yasicam tanimiyorum bile
J-sen tanimiyo olabilirsin ama biricik sevgilin eminim ki taniyordur
-ya tamam da Luna benim en yakin arkadasim bu tarz birsey yapman dogru degil
J-hmm Steve'in en yakin arkadasini Gavin, Hoon ve Kang icin birakmasi ne kadar dogru?? onlar icin olumu goze almasi ne kadar dogru?? sanki kendisi cok ayri bi bokmus gibi beni kinamasi ne kadar dogru?? beni tehdit ederek kendisinden uzaklastirmasi ne kadar dogru??
L-bak salak gibi sifreli konusup durma su olayi adam akilli anlat
J-suan degil gidicegimiz yerde anlatirim
-gidicegimiz yer derken?
Luna'nin kafasi bana donuktu sozumu bitirir bitirmez kizin kafasina silah ile sertce vurup bayilmasini saglamistilar. Luna tam yere devrilirken kafasini duvara surtmustu ve duvar kan olmustu hemen Luna'yi tutup merdivenlerden asagi indirdiler o sirada Ella ve Della, Luna'nin yanina gitmistiler. ama Jamesin adamlari ikisinide tutmustular.
James, Ella'yi gostererek "bu kizla isimiz yok bu kalsin" dedi. Ella'ya da Della'ya da kloroform gazli mendili koklatip bayilmalarini saglamislardi. James beni kolumdan sıkıca tutup asagi dogruyu indiriyordu. Ella'yi salona birakip evin kapisini kapatmislardi. Della'yida adamlardan biri sirtlayip asagi indiriyordu. icimden olabildigince yuksek sesle bagirmak geliyordu ama bir ise yaramicakti. Jamesin elinde mendil vardi aninda susturucakti. binadan cikinca karsimizda buyuk bir araba duruyordu. Luna ve Della'yi bagaja firlatmislardi. James ise beni zorla arabaya bindirmeye calismisti. binmemek icin cirpinip cabaladim ama benide direkt bayiltmaya calistilar ve basardilarda.
gozumu actigimda depo gibi bir yerdeydik. ellerim ve ayaklarim sandelyeye bagliydi agzim ise bantliydi. etrafima baktigimda karsimda James ve adamlari vardi. yan tarafimda ise Luna ve Della onlarda benim oldugum haldeydiler. basim hâlâ donuyordu ve cogu seyi net goremiyordum.
Ella
gozlerim kapi zili ile acildi. hicbirsey hatirlamiyordum ve basim donuyordu. zar zor ayaga kalkip kapiyi actim. Steve ve Hoon gelmislerdi. gozlerim karardi ve dengemi kaybettim. Hoon sıkıca beni tuttu ve noldugunu sordu. hicbirsey hatirlamiyorken Luna'nin kafasina vurduklarinda kafasini surttugu duvardaki kani gordum ve hersey aklima geri gelmisti.
basim hâlâ donuyordu ve dogru duzgun konusamiyordum
-Steve, Luna
S-noldu Lunaya??
-goturduler
S-NEREYE
-Dellayi da
S-NEREYE
-Biana'yi da
H-ELLA SOYLICEKMISIN NE OLDUGUNU
-James diye bir adam geldi. bizi bayilttilar. sonra beni odaya koymuslar. kizlari alip gittiler
H-James kim amk
-Steve taniyormus James oyle soyledi
S-Allah kahretsin
H-durun bi iceri gecelim kapida konusulucak konu degil bu belli
salonda oturuyorduk. Hoon bana su getirmisti icerken Steve anlatmaya basladi
S-James benim eski lisemde ki arkadasim. biliyosunuz ki biz buraya lise 2de tasinmistik. ilk 2 sene baska bir okuldaydim. tasindigimiz yer yakindi ve birisi ile kolayca gorusebilecegin bir mesefa vardi. biz james ile cok yakindik ama o uyusturucu bagimlisiydi. uyusturucu satiyor ve iciyordu. benide bu iste karistirmak istiyordu ama ben kabul etmiyordum. kimseye ne yaptiginida soylemiyordum. ama bende onunla beraber nerdeyse hergun alkol iciyordum. sonra birgun onlarda arkadas grubu olarak bulusucaktik. hepimiz nerdeyse sarhos olmustuk ve James bana uyusturucu icirmis 1 gun kendime gelemedim. derslerim dusmustu agresiflesmistim ve uyusturucu icmeye baslamistim. Della bunu anlayip anneme anlatmis. annem beni zorla testlere soktu ve uyusturucu ictigim kesinlesti sonra biz tasindik. sizinle sizlerle tanistigim sinifa geldim. ama James pesimi birakmadi. ben ona yuz vermiyordum ve onemsemiyordum ama bir gun Della'yi takip etmis ve...
E-ve ne??
bolum yazmayi ozlemisim lan bunu fark ettim bide su kaoslar falan inanilmaz sariyo of of bugun yazabilirsem 1 bolum daha yazicam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What is the hard life?
AdventureBazen herşey yolundayken karşımıza her türlü sorun, sıkıntı çıkar bu şans mıdır yoksa kader mi?