☆14

13 2 7
                                    

Selalallalalalam sarki dinlerken yaziom ani ruh degisimleri ile bolumun akisi degisebilir benden soylemesi

Della'dan

Agzimdaki banti cikardi ve yaptigim ilk sey... yuzune tukurmek oldu. Yuzunu eliyle sildi

"İgrencsin"

-sende oyle

"Hmm madem oyle neden hâlâ benimle sevgilisin??"

-seninle sevgili oldugumu kim soyledi

"Birisinin soylemesine gerek yok oyle"

-senden nefret ediyorum tamam mi hayatimdan siktir git. Ne istiyosun benden tamam benimle bir derdin var digelimki arkadaslarimdan ne istiyorsun??

"Senin hakkinda biraz derinlere indim ve arkadaslarin hakkinda da bir cok ondmli bilgiye ulastim. İlk once Lily'yi bu ise bulastirdim. Lily sadece Luna'nin parmak izini aldi. Ben ise telefonuna dinleme cihazi koydum. Bu sen ve diger arkadaslarin icinde gecerli.."

-SEN PSIKOPATSIN. BENIM TELEFONUMA NASIL ULASTIN YADA DIGERLERININ???

"Bi hacker sayesindee suan Ella ve Mira'nin ikiz oldugunu ve Gavin'in senden hoslandigini biliyorum. Bu sadece bir kaci. Telefonunuzdaki her konusmayi herseyi gordum"

-amacin ne??

"Eglence"

-eglence mi?? Sen buna eglencemi diyorsun????

"E evet senin icinde oyle degil mi??"

-Asil amacini soylermisin?

"Sizi rezil etmek"

-nasil yapicaksin onu?

"Birazdan ogreniceksin😉"

İgrenc bir sekilde siritip odadan cikti. 5 dk sonra birisi gelip odaya girdi. Beni kolumdan tutup okulun ortasina atti. Ardimdan digerleride geldi..

Biana, Mingyu, Hoon, Kang, Gavin, Steve ve Luna..

Steve ve Luna elbette kacamamislardi. Ama en cok garibime giden herkesin tipi duzgunken Gavin'in suratindan kan akmasiydi

Agzimizdaki bantlari actilar ve o gerizekali geri geldi

"Merhaba bayanlar baylar. Bugun burada olmamizin sebebini merak ediyorsunuz degil mi? Sizinle bir oyun oynicaz. İlk once size bir kac sey sormak istiyorum."

"Aranizda Biana'nin eskiden yetimhanede oldugunu ve ailesinin uvey oldugunu bilen varmiydi???"

B-NE SACMALIYOSUN SEN YARRAM

"Uvey annenle konusmalarinizi duydum. Yazikki Bianada gecenlerde ogrenmis"

B-SUS

"Ay pekii eskiden Della'nin annesiyle Ella'nin yani ayni zamanda Mira'ninda babasinin yattigini biliyormuydunuz??"

"Ah bu arada Dellacim ve Stevecim anneniz hamile yeni bir kardesiniz oluyor"

D-ney

S-SENI SIKERIM COCUK MASAL ANLATMA BIZE

"İnanmicaginizi biliyordum bu yuzden size bir ses kaydi dinletmek istiyorum"

Telefonunu cikarip bir ses kaydi baslatti. Bu ses anneme aitti

"Ah napicam bilmiyorum bunu cocuklara nasil aciklicam. Eh yani iyi oldu o lanet olasi adamdan da kurtuldum (eski kocasi yani Della ve Steve'in babasi) artik iliskimi rahatca yasayabilirim"

Telefonunu geri cebine koydu

"Vay bee Mira, Ella, Della ve Steve kardes oluyor birde araniza yeni bir kardesiniz daha eklenicek mutlu aile tablosu"

What is the hard life? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin