☆16

23 1 11
                                    

Kusura bakmayin sinav haftasi oldugu icin sinavlara calismaktan yeni bolum yazmaya zamanim olmadi bayramda misafir gelicek yogun olucaz ama geceleri uyumadan once yazmayi planliyorum neysee cok uzatmadan yeni bolume geceliim

Luna'dan

Ders islemek zorundaydik hocamiz bile ne kadar istemesede ders anlatiyordu. Bugun Biana ve Mingyu okula gelmemisti arkamiz bostu yanimda sadece Steve vardi elini sıkıca tuttum.

Ardindan telefonuma bir bildirim geldi. Normalde derste kullanmak yasak ama yazan kisi Biana oldugu icin telefonumu gizlice acip baktim

"Lunaa biz Mingyu ile birlikte sehir disina cikiyoruz. Burdaki okul ve hayat bize pek yaramadi acikcasi. Huzur icinde yasamak icin bir kasabaya tasinicaz digerlerinede haber verirsin sizi seviyorum"

Aldigim mesaji gordugumde aslinda biraz kotu hissetmistim ama yapabilecegim birsey yoktu onlarin karariydi bu. Dersin 20. Dakikasinda ingilizce hocamiz tahtayi kapatip masasina oturdu. Bizi serbest birakti ve kitap okumaya basladi.

Sanirsam kimse dersi nerdeyse dinlemedigi icin ve hocada anlatmak istemedigi icin serbest kalmistik. Steve, Kang ve Hoon hâlâ uzgunlerdi ve bu cok normaldi. Kimse tenefuse bile cikmadi. Herkes cok garip bir olayin icindeydi.

Steve'e olabildigince destek cikmaya calistim. Bende uzuluyordum ama Gavin'nin ölümüne sahit olan biri kadar uzulemezdim. Tenefus zili calmadan cantami alip karnim agriyo bahanesi ile revire gittim. Steve ise benden hemen sonra tuvalete gitme bahanesiyle yanima geldi

Oda revire gelip bacaginin cok agridigini soyledi. İkimizde okuldan cikmak icin izin istedik ve izin kagidini aldik. Kagidi geri sinifa biraktiktan sonra hemen bir taksiye binip Gavin'ni goturdukleri hastaneye gittik. Gavin'nin aileside ordaydi ve gercekten cok kotu durumdalardi.

Carsamba gunu cenaze toreni varmis. Steve guclu kalmaya calisiyodu ama bakislarindan hersey anlasiliyordu aglamamak icin zor duruyordu. Nerdeyse 1 ay sonra üniversite sinavimiz vardi ama biz hâlâ bu olaylardan sinavlarimiza odaklanmamistik.

Hastanenin bahcesine ciktik ve biraz konustuk

"Luna bir sekilde hayatimizi duzeltmemiz gerek"

-nasil yapicaz??

"Bence ilk once sinavi kazanip meslegimizi kazanmaliyiz sonrada beraber buralardan gideriz"

-biraz zor sanki

"İstersek basarabiliriz"

Cenaze toreninden sonraki gun hayatimizi tam olarak degisti. Hergun okuldan sonra kütüphaneye gidip saatlerce ders calistik. Bos derslerde test cozduk. Kendimi huzurlu hissediyordum. Digerleri bu yaptigimizi sacma buluyordu ama biz asla pes etmiyorduk.

Universite sinavina 1 hafta kalmisti. Herkes sinavdan cok korkuyordu ve cogu calismamisti. Biz bu sure boyunca hep calistik sinav gunu geldiginde ise cok heyecanli bir sekilde sinava girdik. İkimizinde sinavi cok guzel gecmisti ama simdi butun yukumuzden kurtulmustuk.

Yaza girmistik ve hersey cok guzeldi. Mira, Ella, Della, Hoon, Kang, Steve ve ben yazin hep gezdik. Kore'de pek gezilicek bir yer olmadigi icin ulkede degistirdik. Paris, Japonya, Dubai, Meksika, Türkiye. En cok Türkiyede gezdik cunku cok fazla turistlik yeri vardi. Sadece dogu bolgesini fazla gezmemistik. Tatilden geldikten sonra ise cok fazla para harcadigimiz icin biraz sıkışmıştık o yuzden bir cafede Steve ile calismaya basladik.

Digerleride bizimle ayni sekilde calismaya baslamislardi. Kendi paramizi kazaniyorduk ve kendi paramizi istedigimiz gibi harciyorduk. Fakat Biana'ya asla ulasamiyorduk. Galiba numarasini degistirmisti ve sosyal medya hesaplarinida bulamiyordum. Tedirgin olmustum ama elimden gelen birsey yoktu.

What is the hard life? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin