Ahoj jmenuji se Sofie White. Má rodina mě prodala. Ptáte se proč? Je to jednoduché. Moji rodiče chtěli jen jedno díťe a potom co se jim ,,omylem" narodila druhá dcera tak byla roztomylejší a mě prodali. Ještě trochu k popisu. Mám blond vlasy pod zadek. Zvláštní oči. Říkáte že oči zvláštní být nemůžou? Tak se koukněte na moje.
Už mi věříte? Ti co si všimli mého obočí a říkají že nesedí k barvě mých vlasů, tak je to taky jednoduché.
Jsem divná. Dvě barvy očí, vlasy a obočí se neschodují a vážím 30 kilo i s postelí. Jen pro info, je mi 16.
Kdo říká že to je určitě strašně super, musím vypadat nádherně a chce si to se mnou vyměnit, tak ho hned teď zastavuju.
Jsem hubená tak že mi jdou viďet žebra. Pořád si to chcete vyměnit? Tak poslouchejte jak jsem ke své váze přišla.Když mě začali prodávat vážila jsem 40 kilo. Někomu to může připadat dobře ale mě bylo 10 takže to bylo trochu moc. Lidi kteří si mě kupovali mi nedávali moc najíst. Většínou jsem bydlela u nich ve sklepě a uklízela jsem jim. Někteří mě řezali nožem a takovíma různýma ostrýma věcma a mlátily mě. Za těch šest let jsem byla u tolika lidí že si to ani nepamatuju. Před týdnem mě vrátil jeden na kterého nezapomenu. Ptáte se jak? Jsem těhotná takže asi tak. Samozřejmě proti mé vůli.
Vždycky mě vracejí když už vypadám na půl mrtvá takže vždy nějakou tu dobu jsem zase v kleci.
Tohle všechno se stalo tak jak se stát mělo, ale nemělo se stát to že právě teď ležím Thomasovi na klíně. Je to 2 roky zpátky co jsme se dali do hromady. A nevadí mu že jsem těhotná. Trochu se bojím o svoje dítě které se pravděpodobně narodí někde ve sklepě a hnedka ho zabijou.
Zítra je nový prodej, tak snad si mě nikdo nekoupí a já porodím tady.
ČTEŠ
prodáno
RomanceByla prodaná. To se stalo správně, ale to co se stát nemělo, je že najde pravou lásku a oni je oddělí. Najdou k sobě cestu zpátky nebo se podvolí kupci a bude hodná a poslušná.