Uluslararası Bir Aşk Hikayesi | ÖZEL BÖLÜM

1.8K 102 99
                                    

Playlist:

Hailee Steinfeld ft. BloodPop - Capital Letters

Liam Payne & Rita Ora - For You

Liam Payne & Rita Ora - For You

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ULUSLARARASI BİR AŞK HİKAYESİ

ÖZEL BÖLÜM

Zaman, güçlü bir kavramdı.

İnsanın hayatıyla ilgili çok büyük kararlar alıp uyguladığı, düzenini baştan aşağıya değiştirerek yenilediği, dünyaya bambaşka bir gözle bakmasını sağladığı o uzun soluklu süreçti.

Yedi ay öncesini aklıma getirirken dudaklarıma geniş bir gülümseme peyda oldu.

Âşık olmak, birini kendinden bile çok sevmek, koruyup kollamak, ömrünün geri kalanında yanında yalnızca onu istemek ve sonsuzluğu arzulayarak sadece o kişiye bağlanmak...

Bütün bu kelimelerden kilometrelerce uzakta yaşadığımı zannederken, şimdi dört aydır evli olmam bana da büyük sürpriz olmuştu. Her anından büyük bir mutluluk ve onur duyduğum şahane giden bir evliliğim vardı. Belki de hayatımın en büyük piyangosu, altın tepside sunulan o eşsiz biletiydi.

Benim için hayat artık yalnızca Jasmin'den ibaretti. Onun ela harelerindeki parıltıydı. Dudaklarının kenarındaki gülümsemeydi. İçinde bizden bir parça taşıyan bebeğimizdi.

İnanılacak gibi değildi ama gerçekten dört aydır evliydim. Dört aydır hayatımın tam merkezinde şahane bir kadın vardı ve bundan sonraki kalan ömrümde de yalnızca o ve çocuklarımız olacaktı.

Önce Amerika'da ardından Dubai'de geçirdiğimiz muhteşem bir balayından sonra Moskova'ya döndüğümüzde hayatımla ilgili her şey çok hızlı bir şekilde ilerlemiş ve çok hızlı bir şekilde değişmeye başlamıştı. Önceliğim ise elbette yaşadığım evi, yani evimizi değiştirmek olmuştu.

Balayından döndükten sonra sadece üç hafta şehre ve şirkete yakın olan benim eski dairemde yaşamıştık. Ardından Jasmin'le birlikte Moskova'yı keşfe çıkmış ve şehrin biraz dışında kalan sakin bir bölgede kocaman bahçesi ve havuzu olan üç katlı şirin bir ev satın almıştık.

Evin iç mimarisini hiç değiştirmemiştik çünkü tam da istediğimiz, hayal ettiğimiz gibiydi. Dış cephe duvarları krem rengindeydi ve evin her tarafı güneş görüyordu. Epey geniş bir mutfağı, her katında üç odası ve iki büyük banyosu vardı. Evi görür görmez beğendiğimiz için hiç zaman kaybetmek istemedik. Bir gün içerisinde bütün satın alma işlemlerini hallettik ve ardından hızla taşınmaya başladık. Eski evimden hiçbir şey getirmedim. Hatta orayı içindeki mobilyalarla birlikte kiraya verdim. Eskiyi eskide bırakmak, Jasmin'le yepyeni bir yuva inşa etmek istedim.

Uluslararası Bir Aşk Hikâyesi (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin