Paragraf arası yorumlarınızı heyecanla bekliyorummm...
İYİ OKUMALAR
Şu an hiçbir şeyin anlamı yoktu, nasıl,ne oluyor burada anlam veremiyordum.Bir anda Deniz polis mi acaba düşüncesi yankılandı beynim de ama anlam veremedim eğer öyle olsa anlardım ,anlardım değil mi ?
Ben olanlara bir anlam yüklemeye çalışırken aniden adını bilmediğim ama koltukta oturan iri yapılı adam kalkıp bana doğru gelmeye başladı...
—Eğer o şerefsizin üstünden kalkmayı düşünürsen, ben de sana yardım etmeyi düşünebilirim.Konuştuğu andan itibaren alaycı tavrını hiç eksik etmemişti.Tabii ben de o ana kadar Kazımın üstünde olduğumu fark etmemiştim.Kazım ben üstünden çekildiğim an tam kaçmaya kalkışmıştıki ...Hızlıca boyun ve soluk borusu arsına vurup nefessiz kalmasını sağladım sonra da yüzüne attığım yumruk ve karnına attığım dizim ile onu nefessiz kalmaktan bayıltmıştım.Yere yığıldığında ben kapıya dönük bir şekilde nefes alıp veriyordum ta ki arkadan gelen erkek sesine kadar...
—WOOOwwwww .
Arkamı döndüğüm de sesin mavi gözlü çocuktan geldiğini anladım.Zaten o da hemen devam etti.
—Seni çok duydum ama karşıma daha erkeksi bi kadının çıkmasını bekliyordum ama sen yürüyen dişil enerjisin maşallah.Bu sözlerden sonra aslında dudaklarım tam iki yana kıvrılıcakken kendimi tutup iri yarı olan adama döndüm.
—Kimsenin yardımına ihtiyacım yok sadece bi açıklamaya ihtiyaçım var ,tam bu anda bakışlarımı Denize döndürerek burada ne işiniz var, dedim.O ise bana hayran olmuş bir şekilde bakarken...
—Bütün teşkilatların,poislerin ,örgütlerin,çetelerin hatta ve hatta tetikçilerin bile peşinde olmasına rağmen yakalayamadığı bi kız çocuğunu çok merak ediyordum...Merakıma yenik düşüp seni yakaladım desem ne dersin İz ?
—ALLAHtan belanı istiyorsun heralde derim.Alay dolu bir sesle ,başım hep olduğu gibi yine dikti.
—HAHAHHAHHAAhaa abartılı ama yapmacık bir şekilde güldüğün de sinirlerim gitgide bozulmaya başlıyordu.Konuşmaya devam edip...Gerçekten de küçük bi kız çocuğusun de mi?Dedi.
—Kısa kes size ayıracak vaktim yok.Sesim oldukça baskın çıkmıştı.Şimdi ,oradan bakınca nasıl görünüyorum bilmiyorum ama ilgilendiğim de söylenemez o yüzden bana cevap ver .Kimsin ve burada ne işin var ?
—Gerçekten benim gözüm de nasıl göründüğünü merak etmiyor musun ?Diğer soruları es geçerek takıldığı şeyin bu olması beni affallatmıştı ama yine de bozuntuya vermedim yüzü şimdi fazla düz bakıyordu ne düşündüğünü anlamadım o yüzden tekrar sordum.
—KİMSİN ve burada ne işin var ?Oldukça sert bi ses ve yüz ifadesi ile sormuştum bu sorumu.Beni baştan aşağı süzdü ve başını hayhay dercesine sallayıp...
—Ben DENİZ UZAY seni yakalayan bu çetenin lideri ve yakında senin de liderin olucak kişiyim.
NEee ne diyor be bu adam tam ağzımı acıcakken yanımdaki iri yapılı adam söze girdi.
—Ben de ATEŞ dikkat et yanma güzellik.Deyip göz kırptı.Hemen ardından sarışın kız devam etti.
—Ben de EFİL dikkat et bebek rüzgarıma kapılıp düşersin .Deyip bana öpücük attı.
BU KIZ BANA MI YÜRÜYOR...
—Ben DİDE eğer bir defa yörüngeme girdiysen ben istemediğim sürece çıkamazsın.Kızıl kız ise...
—Ben ALMİNA kızılımın masumluğuna aldanma istediğim zaman ateşe dönüşebilirim.
Hepsi gözlerime bakarken en son tek bir kişiye yani Denize odaklandı gözlerim.Başımı daha da dikleştirip...
—Kimse benim liderim olamaz ,oldurtmam.Değil sen 7 cihan bir araya gelse ayaklarımın önüne diz çöktürtürüm.Siyah irisleri tam gözlerime sabitlenmişken boynumda hisettiğim acıyla arkamı dönmüştümki boynumdan iğne çıkaran Ateş ile karşılaştım.Hemen kolumu kaldırıcakken yapamadığımı fark ettim bana ne vermişlerdi zehir değil mi?Ayakta bile zor duruyorken birden ayaklarım yerden kesildi ,Ateş ile göz kontağım kesilmisken başım yumuşak ama bir o kadar da kaslı bir göğse yaslandı.Son kalan gücümle boynumu biraz kaldırıp kim olduğuna baktım.Denizdi o direk bana, gözlerime bakıyordu ama ne olduğunu bilemediğim bir duyguyla,endişe,mahcupluk ama aynı zamanda gurur evet gurur bu adam bana neden bu kadar yoğun bakıyordu.Ağzımı açıp bir şeyler söylemek istedim ama yapamadım başım tekrar göğsüne düştü.
En son duyduğum son sözler ise onun ağzından kulaklarıma gelen bir sesti.
—İşte bu yüzden sen. Yap ben arkandayım İzim yap herkes diz çöksün önümüzde ,ben de bir tek senin önünde....
GERİYE KALAN HER ŞEY KARANLIKTI .Başka bir şey dedimi bilmiyorum ama dediyse de ben duymadım çünkü bir karanlığın içine çekildim....
EVET bir bölümün daha sonuna geldik siz söylemeden ben söyleyeyim evet kısa bir bölümdü....Gerçekten üzgünüm ama bir göz problemi yaşıyorum maalesef o yüzden kısaydı ancak merak etmeyin diğer bölüm hem erken gelicek hem de daha uzun olucak.
ŞİMDİ
Sizce Deniz İzi nasıl yanında tutucak ve sizce o sözleri söylerken neyi kastetti?
Ayrıca daha erken biliyorum ama karakterlerden hangisi daha çok favoriniz oldu?
Gelecek bölümde görüşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Novela JuvenilHİÇ olmak ne demektir ? Varolmamak mı yoksa varolduğunu kimsenin görmemesi mi?