Pazartesi
-Han-
Aradan 3 hafta geçmişti ve biz iyice yakınlaşmıştık , çıkmıyorduk ama sadece arkadaş da değildik.
Aramızda ki çekim kuvvetinden Dünya'nın diğer ucundaki mıknatıs bile etkilenip kıskanırdı öyle diyeyim.
Tabiki de bu durumu derslere yansıtmıyorduk. Zaten pek de gerek yoktu.derslerimde genel olarak iyiyim ve Dil bölümü okuduğum için zaten dil sınavı dışında bir tek TYT'ye girecektim. Yani AYT, YKS vb. bir sınava girmeyecektim .Anlayacağınız , rahatım.
7. ve 8. dersler bedendi. Her beden dersinde yaptığımız gibi dersten kaçıp sınıfa çıkıyorduk.
Nöbetçi öğretmeni olması gereken koridorda göremeyince derste olduğunu düşünmüştük.
Tabi bunun rahatlığıyla sallana sallana sınıfa gidiyorduk, ta ki arkamızdan bir ses gelene kadar .
"Hayırdır gençler, nereye böyle? "
Sesin geldiği yöne yani arkamıza baktığımızda karşılaştığımız kişi Chan hocadan başkası değildi.
"Sınıfa gidiyorduk hocam . '
'İyi de ,ders çoktan başladı? "
"Dersimiz beden ondan dolayı. ""Beden dersinde sınıfa çıkmak yasak diye biliyorum ben . "
"İyi de hocam ,gerçekten birşey yapmayız .
Koskoca adamlarız sonuçta . "Eli ile Jeongin'i işaret etti
'Bu değil , ama olsun. "
"Sabır."
"Darısı başıma. "
"Cümlemize."
"AMİN! "
"Gençler, ne yazık ki sınıfa çıkamazsınız, prosedür bu. "
"Ama hocam ya "
"Sus be, hep senin yüzünden olmuyor zaten. "
"Ben ne alaka aq. AY PARDON HOCAM "
"'AMİN" Diye bağıran bendim, değil mi? "
" Vallahi şimdi bağırdın "
"Sabır "
"Darısı başıma "
"Cümlemize "
"AMİN "
Hayır duaları , dersine bağlı olan bir din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeninin gözüne 'iyi aile çocuğu ' olarak girmenizde büyük katkı sağlar. Ve bu da öğretmenin güvenini kazanmanıza...
Ancak Chan hocanın mimiklerinden anladığım kadarıyla güvenini kazanamamıştık.
Bende son kozunu kullanmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher // MİNSUNG //
FanfictionHerşey Felix'in , Jisung'tan intikam almak için Jisung'un telefonundan kendi ve İngilizce öğretmeni olan Lee Minho'nun telefon numarasını değiştirmesiyle başlar.