Şimdi muhtemelen diyosunuz ki bu ilk bölümde ne döndü ve çok haklısınız . Ben azıcık anlatayım
Felix ,Hyunjin , Seungmin , Jeongin ve Han 9. sınıfta tanıştılar ve şuan 12. sınıflar.
9. Sınıfta Han ve Felix çocukluk arkadaşı olduğu için zaten tanışıyorlardı ve Hyunjin'le aynı sınıfa düşünce onunla da yakınlık kurdular.
Hyunjin birgün yan sınıftaki Jeongin'i görünce abayı yaktı tabi , ben olsam ben de yakarım. Her neyse işte bu yüzden bunlar Jeongin'le tanışarak onu da gruba aldılar . Ve jeongin'in yanında +1 olarak Seungmin in the building de geldi.
Daha sonra 10. Sınıfta da aynı şekilde devam ettiler ama 11. Sınıf olduklarında , hepsi dil seçtiği için ve dil sınıfı 1 adet açıldığından dolayı hepsi başta 11 -E dil , daha sonra 12-E dil sınıfına postalandılar.
( dikkat dikkat bu bir bilgilendirme mesajıdır ben ilk stay olduğum zamanlardan beri yani 3 veya 4 senedir hyunlix shipliyorum ama nedensiz bir şekilde bu fic de hyunin ve changlix shipliyeceğim . Bilgilendirme mesajı bitti )
Şimdi şöyle ki Han okula geç başlama yani 2 senecik ( nedenini sormayın bende bilmiyorum zamanla bulurum ona da bi senaryo ) işte o yüzden Hanji 20 yaşında diğerlerinin hepsi 18
Hanji , Felix'in karşı dairesinde oturuyor 1 senedir ve tek başına yaşıyor.
(Ailesiyle ilgili olan bi durumdan dolayı.)
Felix ailesiyle yaşıyo ama ailesinin mesleği gereği kimi zaman şehir dışına , kimi zamansa yurt dışına gitmeleri gerekiyor
(birnevi göçebe hayat yaşıyolar)
bu seyehatlar genellikle uzun süreli olduğu için birnevi Felix de tek yaşıyor gibi birşey.- changbin edebiyatçı
- bangchan dinci
- Minho da ingilizceciMinho okula bu sene geldi
Ve okul açılalı daha 2 hafta bile olmadı.Şimdi bu Han , Minhoyu beğeniyor ama bir tek Felix biliyor bu bilgiyi .
Minho da jisung'u beğeniyor ama kimse bilmiyor bunu yani Chan dışında.Şimdi şu intikam olayına gelicek olursak , hani yakın arkadaşlar yan yana geldiklerinde beyinleri kendini nötrlar ya heh aynı durum bunlar içinde geçerli .
İkiside başarılı öğrenciler ve normalde kararları çok saçma olmuyor (az saçma oluyor) ama yan yanayken durum bambaşka.Bunlar küçüklüklerinden beri birbirlerine şaka yapıyolar.
Yani başlangıçta insancıl şeylerdi sonra bunlar hayvancıl oldu .
Bu intikam meselesi de buradan geliyor.Şimdi olaya gelicek olursak 2. hafta pazartesi günü okulda kermes olacağı bildirildi ve hazır hava sıcakken bu grup tabikide ne yapalım dedi su balonlarıyla şu savaşı yapalım dediler
- her normal insan gibi -
İşte pazar akşamı kızma birader oynarken sonuncu olan kişi Han olduğu için ona bir güzel kilitlediler su balonlarını hazırlama işini .( kızma birader bildiğim kadarıyla 4 kişilik oyun bunlar 5 kişi orda bi sorun oluşuyo şey olsun ney olsun aw bulamadım. İşte jeongin aralarında en küçük olduğu için ( ay farkıyla) onu oyuna almamışlar demişler ki çocuk bu daha , ona görev yaptırmayalım ( salladım bişeyler ne düşerse oltaya yeriz onu akşama))
İşte Hanji bu balonları evde hazırlarken aklındaki şeytanlar bunu dürtüp şey demişler
- Felix'den intikam alma vaktin geldi. Doğruca buzdolabına doğru git ve birkaç yumurta çıkartıp sarı renkli balonların içine koy .
Tabi hanji de dememiş mi " Ben iyi bir arkadaşım, yapamam öyle şey. " , tabikide dememiş ve yumurtaları sarı balonların içine koymuş .
Tabi sonraki gün olunca poşetin içine doldurduğu su balonlarıyla okula gitmiş ve 3. ders kermes için aşağıya inmişler
( tam da güneşin cayı cayır yaktığı zamanlar sıç yani)
İşte bahçenin bi tık boş olduğu yerlere doğru gitmişler de tabi orda be yapılıyo?
Mangal , her yer duman içinde . Mangalın başında kim duruyo?
Tabikide changbin. neden?
Çünkü kaplumbağa deden yok ondan değil , çünkü Binnie kas adam biliyosunuz , ne lazım?
Protein lazım, hazır protein tozlarının fiyatları Uhud Savaşı'ndaki dağın üstünde duran okçular gibi yükseklerde dolaşıyo , demiş ki " Bende Chan hocayı ayartıyım onun etleri pişirelim . Hem bedavaya bol bol yerim hem de eğlence olur " demiş.Herkes kendi rengini seçip almış balonlarını , birbirlerinden biraz uzaklaşmışlar. İşte bunlar bu mangalcının olduğu azıcık boş ve bolca duman olan yerde su savaşı yapmaya başlamışlar da işte dedim ya heryer duman göz gözü görmüyor ( her yer pus ( ceza mod on)) , zaten görse de dumandan dolayı yanıyor aw . Ondan salla kazan , herkes birisine atıyo ama kime belli değil
Tabikide Han dışında , çünkü onda yumurta var. Dikkatli olması gerekiyo yoksa Binnie hocaya filan gelir aman hoca da bunu bi yere yapıştırır , Han'da hazır hava sıcakken eriyip betona filan dönüşür.
Neyse işte bunlar savaşa devam ediyor en sonunda Felix'in balonlar bitiyor, solunda duran Han'ın balonlarına bakıyo diyo ki " Hoay maşallah, 1.haçlı ordusu mübarek . Ben bunları araklarım . " diyo ve Han'a doğru adımlamaya başlıyorTabi Han'a doğru dumanların arasından bişey yaklaşıyo hazır yukardan ışıkta vuruyor
( ışık sarı marı ama çok önemsemeyin)
diyo ki " Ak sakallı dede sen misin?" Cevap yok, saygısız ak sakallı dede derken bi bakıyo bu sarı saçlı e Felix bu diyo, alıyo eline bi tane balonu derken Felix'de balon alıyor bir tane . Tam Han'a atıcak hop bir bakıyo Han'da elinde balon tutuyor.
Napıyor?
Tak topuk, işte bu topuklarken Han bunu kafasından bi headshut atmıyor mu? Felix bunu fark edip
( daha yumurta olduğunu fark edemedi mangal kokusuyla karışık olduğu için normal)
arkasına dönüp dumanların içinde arkasında 1 tane düz insan , 1 tane kas insan , 1 tane de mangal şeysinin silüeti ile durmuyo mu ?Duruyo
İşte " Ben de Han'ı vurayım . " derken Han üstüne gelen balonu görüp eğilince balon müdürün keline şak diye yapışıyor.
Tabi Lixie full hd sıçış yaşıyo başta bunların hepsini odasına çağırıyo klasik azarlamalar vb yaşanıyor. sonra bunlar aradan sıyrılıyo ama Lixie de bende sıyrılayım derken hayat buna büyük bir nah çekince işler başına kalıyo.
Başta disiplin şeyi olucakken bakıyolarki başarılı, Edebiyat öğretmeni de müdürü ikna etmeye çalışınca müdür de diyo ki,
" O zaman sen de okulun işlerini yapıcaksın. İşte ne bileyim temizlik vb bişeyler. " diyor.Çarşamba akşamı Felix Han'da kalıyo ve Hanji uyuduğunda felix hanın telefonundan kendi telefon numarasını ve ingilizcecinin telefon numarısını değiştiriyo amaç ne?
Piçlik olsun.
Felix'de bu Han'dan intikam almak için okulun sonlarına doğru ikindi yemeği için yemek haneye indiklerinde ellerinde şeker pare tatlısıyla masa ararlarken ipe bağladığı birkaç torpil ve ipin uzun bıraktığı ucuna bağladığı mandalı Hanji'nin tişörtünün arkasına kısdırıp torpilleri çakmakla yakınca Hanji azıcık rezil oluyo ve bu sırada Felix kaçmaya başlıyo Hanji de arkadan seke seke geliyor. Derken hop Felix okuldan çıkmış , Han'da fırlıyor arkasından da ona yetişemiyor çünkü Felix daha önceden çağırdığı taksiye binip vınvınlıyo ama bunlar müdürlük olmuyorlar çünkü nöbetçi öğretmen filan yok yemekhanede ve kameralara da bakılmadığı için kurtarıyolar paçayı ve bu olaylar yaşanırken de Hyunjin bunları videoya çekiyor azıcık .
Bunlar yaşandığı günün akşamı yani ilk bölümün SON kısmında Han'la Felix konuşarak bu konuyu konuşuyolar .
(kesinlikle şiddet yok)
İşte nasıl bu durumun içinden kurtulabileceğini düşünüyorlar Hanji'nin. Tabi pek çözüm yolu yok bulduklarının hepsi net olarak bok yoluna çıkıyor ama aralarından birisinde ufak da olsa kurtulma olasılığı var o taktik de " Bilmezden gelmek" yani sanki Hanji Felix'e mesaj atıcam derken yanlışlıkla Minho'ya attığını bilmiyormuş gibi yapıcak öyle işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher // MİNSUNG //
FanficHerşey Felix'in , Jisung'tan intikam almak için Jisung'un telefonundan kendi ve İngilizce öğretmeni olan Lee Minho'nun telefon numarasını değiştirmesiyle başlar.