𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢: Eğer sizden hoşlanmış olsalar, bunu size nasıl belli ederlerdi?
⋆ ˚。˚⋆ ˚。⋆୨୧˚
-𝙀𝙡𝙡𝙞𝙤𝙩: Senin için senin hakkında şiirler ve hikâyeler yazar, hoşlanıbileceğini düşündüğü hediyeleri alırdı.
-𝙎𝙝𝙖𝙣𝙚: Akşamları Yıldızkaydı Salonu'nda senin gelmeni beklerdi. O, hislerini kolay kolay belli edebilecek birisi değil. Muhtemelen sen onunla konuşmadan önce seninle konuşmayacak. Ona biraz zaman vermen gerekiyor.
-𝙎𝙚𝙗𝙖𝙨𝙩𝙞𝙖𝙣: Senin için mutlaka boş zamanları olur. Bazı günlerde seni motosikleti ile gezdirmeyi teklif ederdi.
-𝘼𝙗𝙞𝙜𝙖𝙞𝙡: Seninle sık sık buluşmak isteyecektir. Sana en sevdiği doğal taşlardan (ametist vb.) hediye ederdi.
-𝙀𝙢𝙞𝙡𝙮: Seni görünce enerjisi her zamankinden daha yüksek olurdu. Senin için güzel kıyafetler diker ve hediye ederdi.
-𝙃𝙖𝙡𝙚𝙮: Fotoğraflarını çeker ve seninle daha az dalga geçerdi.
-𝙎𝙖𝙢: Senin adına bir (belkide birden fazla) şarkı yazar ve konserinde söylerdi. Bazı günler ise sana kaykay yeteneklerini gösterir, seninde yapabilmen için sanada öğretirdi.
-𝙃𝙖𝙧𝙫𝙚𝙮: Seni sık sık muayenehanesinde beklerdi. Seninle en sevdiği jazz müzikler hakkında konuşurdu.
-𝘼𝙡𝙚𝙭: O, ağırlık kaldırırken onu izlemen kesinlikle hoşuna giderdi ve ondan etkilenebilmen için gösteriş yapmaktan çekinmezdi.
-𝙇𝙚𝙖𝙝: Senin için oyma işlemeli hediyeler yapardı. Barakasına çağırır ve daha önceden yapmış olduğu şeyleri hayranlıkla gösterirdi.
-𝙈𝙖𝙧𝙪: Sana icatlarını gösterir ve icatları konusunda söylediklerini kesinlikle dikkate alırdı.
-𝙋𝙚𝙣𝙣𝙮: Okuduğu kitapları seninle paylaşır, hoşlandığı alıntıları okurdu. Muhtemelen senin yanında daha az çekingen olur.
⋆ ˚。˚⋆ ˚。⋆୨୧˚
★İstek tepkiler için buraya yazabilirsiniz!! (*´ω`*)