Öncelikle tepki için çok teşekkür ederim, yurivq ♡Hadi o zaman tepkimize geçelim!! (≧▽≦)
⋆ ˚。˚⋆ ˚。⋆୨୧˚-𝙀𝙡𝙡𝙞𝙤𝙩: Sana sular seller gibi aşıktı ve doğacak çocuklarınıza koyacabileceğiniz isimleri bile bulmuştu. Zavallı adam, senin ona yaptığın bu ihanete karşılık olarak sana olan umutsuz aşkını anlatan şiirler ve hikâyeler yazmaya başladı. Aklından çıkmıyordun.
-𝙎𝙝𝙖𝙣𝙚: Dostum, bu adam zaten yeterince depresif ve alkol bağımlısı birisi. Bu ani gelişme onu dahada agresif birisi hâline getirdi. Artık senin yüzünü bile görmek isteyeceğini sanmıyorum.
-𝙎𝙚𝙗𝙖𝙨𝙩𝙞𝙖𝙣: Artık kendi arkadaşlarına bile katlanamıyor ve artık festival günlerinde odasında kalmayı, senin yüzünü görmeye tercih ediyor. Robin, onun için oldukça endişeli.
-𝘼𝙗𝙞𝙜𝙖𝙞𝙡: Muhtemelen seninle yüzleşmek isteyecektir. Nasıl olsa bu onun en doğal hakkı.
-𝙀𝙢𝙞𝙡𝙮: Onun aurasını sarstın diyebiliriz. Yaşadığı bu üzüntü dolu olayı unutabilmek için meditasyonuna ağırlık verecektir.
-𝙃𝙖𝙡𝙚𝙮: Senin başkası ile evlenmiş olman onun gururuna dokunmuştu. Sana karşı her zamankinden daha alaycı ve itici tavırlar sergilemekten çekinmeyecektir.
-𝙎𝙖𝙢: Sen onun ilhamıydın, tabiikide evlenene kadar. Senin evliliğinden sonra en azından bir süreliğine bile olsa müzik kariyerine ara verdi. Arkadaşları onu destekliyor ve müzik kariyerine geri dönmesi için motivasyon veriyorlar fakat Sam'in, kalbindeki ağrıyı unutabileceğini düşünmüyorum.
-𝙃𝙖𝙧𝙫𝙚𝙮: Seninle evleneceği günlerin hayalini kuran bu adam, senin bir başkası ile evlendiğini öğrenince mahvoldu. Artık işine bile odaklanamaz bir hâlde. Hastaları ondan şikayetçi.
-𝘼𝙡𝙚𝙭: Alex'in egosunu yerlebir ettin. Artık seninle göz göze gelmek bile onu tiksindiriyor. Kendisini tamamen sporuna adadı.
-𝙇𝙚𝙖𝙝: Bir anlık bir öfke ile barakasında senin adına yapmış olduğu bütün eserlerini ya parçalarına ayırdı ya da çöpe attı. Her halükarda sinirlenmiş olması normaldi.
-𝙈𝙖𝙧𝙪: Duyduklarına inanamamış olsa bile senden beklememişti. Yinede yeni evliliğiniz için seni ve eşini tebrik etti. Buruk bir tebessüm ile. Olabildiğince sakinliğini korumaya çalıştı. En azından mutlu olduğunu biliyordu.
-𝙋𝙚𝙣𝙣𝙮: Zaten çekingen bir kız olan Penny, artık tamamen içine kapanmıştı. Tebrikler, onun güvenini sarstın.
⋆ ˚。˚⋆ ˚。⋆୨୧˚
★İstek tepkileriniz için buraya yazabilirsiniz!!