Bölümümüze başlamadan önce tepki için teşekkür ederim nutsventihrg (人*´∀`)。*゚+♡
Hadi o zaman bölümümüze geçelim!!
⋆ ˚。˚⋆ ˚。⋆୨୧˚
-𝙀𝙡𝙡𝙞𝙤𝙩: O senin için romantik bir sabah kahvaltısı hazırlarken ona bugün için düşündüğün bazı planları anlattın. Sana dönerek, "Dikkatli ol, kendini fazla yormama çalış." dedi ve alnına bir öpücük kondurdu.
-𝙎𝙝𝙖𝙣𝙚: Sabah evden çıkmadan önce onun yanağına bir öpücük kondurdun ve ona bugün geç gelebileceğini söyledin. O ise sana sorun olmayacağını ve siz yokken tavuklarınız (ve diğer çiftlik hayvanlarınız) ile ilgileneceğini söyledi.
-𝙎𝙚𝙗𝙖𝙨𝙩𝙞𝙖𝙣: Açıkçası bu emo boy senin için her ne kadar dışarıya karşı belli etmese bile gerçekten endişeleniyordu. Bu yüzden sen gelene kadar çiftliğinizle ilgileneceğini söyledi. Gözün arkada kalmayacaktı.
-𝘼𝙗𝙞𝙜𝙖𝙞𝙡: Sabahleyin ona, çöle madene gideceğini ve geç kalabileceğini söyledin. Abby ise her ihtimale karşı sana birkaç tane kiraz bombası verdi ve yardıma ihtiyacın olursa seninle gelebileceğini söyledi. Sahi.. o bombaların Abigail'de ne işi vardı?
-𝙀𝙢𝙞𝙡𝙮: Sen evden çıkmadan önce ona bugün için canavar pataklayacağını ve eve geç kalırsan endişelenmemesi gerektiğini söyledin. Senin için iyi dileklerde bulundu ve ceplerine birkaç tane doğal taş sıkıştırdı. Bu doğal taşlar.. sanırım seni canavarlardan korumak içindi?
-𝙃𝙖𝙡𝙚𝙮: Her ne kadar bugün onunla ilgilenmeyeceğini duyunca morali bozulmuş gibi olsada bozuntuya vermedi ve geç kalmaman için seni uyardı.
-𝙎𝙖𝙢: Ona bugün krobusla takılacağını ardından ardından adalardaki çiftliğiniz ile ilgileneceğini söylediğinde heyecanlı bir yüz ifadesi ile seninle gelmek istediğini söyledi. O, sana yavru köpek gözleri ile bakarken ona nasıl hayır diyebilirdin ki?
-𝙃𝙖𝙧𝙫𝙚𝙮: O da seninle beraber evden çıkacak ve muayenehanesine gidecekti. Bu yüzden yol boyunca birçok sebepten dolayı dikkatli olman gerektiği, bu mevsimin hastalık mevsimi olduğu gibi konularda sana bir nutuk çekti.
-𝘼𝙡𝙚𝙭: O da zaten bugün için Yıldızkaydı Salonuna gidecekti bu yüzden evden beraber çıkmayı teklif etti. Bazen ona Yıldızkaydı Salonu için verdiğin paranın boşa gittiğini düşünsen bile.. onun mutlu olduğunu görünce bu düşünce zihninde kayboluyordu.
-𝙇𝙚𝙖𝙝: Ona bugün için kasabadaki diğer insanlara yardımcı olacağını söyledim. Leah ise seninle gurur duyduğunu ve tarlanız ile ilgileneceğini anlattı.
-𝙈𝙖𝙧𝙪: Maru bugün için ailesinin yanına gidecekti ve seninde madenlere gideceğini duyunca bütün yolu neredeyse beraber gittiniz. Yol boyunca onun icat fikirlerini dinlesen bile.. onu seviyordun bu yüzden onu kıramadın.
-𝙋𝙚𝙣𝙣𝙮: Ona balık tutmaya gideceğini ardından ise madenlere ineceğini söylediğin zaman seni veranda'da kütüphaneden aldığı yeni kitabını okurken bekleyeceğini söyledi. O kesinlikle bir green flag, onu sakın üzmeye çalışma.
⋆ ˚。˚⋆ ˚。⋆୨୧˚
★İstek tepkileriniz için buraya yazabilirsiniz!!