córka mojego szugar daddy - Kornel x Karo

27 3 5
                                    

NO SORY KARO ALE CIEBIE BIERZEMY NA PIERWSZY OGIEŃ XD

(Btw w tym oneshocie FKG nadal jest na pojebach)
▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎
FKG 19
Karo 17
Nomi i Krokiet 16
Kacperek i Kornel 15
▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎

Kornel pov.

Jestem na pojebach juz 2 lata a nadal codziennie dzieje się cos niespodziewanego i często durnego.

Jak zwykle FKG robił OME i wyzywał ludzi, trackujac ich ip i trollujac ich, sprawiając że wszyscy się śmiali.
Gdy zakończyło się OME, wszyscy poprostu siedzieli na kanale i rozmawiali o głupotach i innych takich sprawach. Nasunął się temat pieniędzy i FKG zaczął chwalić się swą fortuną

A ja palnąłem żartem
- FKG tygrysie zostań moim szugar daddy XD - I wtedy ogarnąłem co właśnie powiedziałem...

- Hmm... skoro tak ładnie prosisz to okej - powiediał z uśmieszkiem.
Boże wybacz mi bo zgrzeszyłem.

TIME SKIPP!!1!1

Po tej niekomforowej rozmowie usiadłem na łóżku i rozmyślałem nad swoim losem aż spojrzałem w moje dm's i zobaczyłem że Krokiet, Nomi, Kacper i Karo napisali do mnie, więc postanowiłem odczytać i sprawdzić czego chcą.

Krokiet - Myślałem że to ja bylem twoim szugar daddym-
ale i tak wspolczuje

Nomi - CO TY ZES ODJEBAL (WSPOLXZUJ3 POOKI3 XD)

Kacper - Wspolczuje ale jak ci da kase fo sie podzi3l bo chce ze kupic nowa figurke Austrii z hetalii a ni mam kasy-

Ale wiadomość od Karo była... poważniejsza i przykuła moją uwagę...

Karo - Serio współczuję, pamiętaj - z FKG nie ma żartów i może ci się serio stać krzywda jeśli nie będziesz uważał na słowa...
Ale pomogę ci, bo martwię się o ciebie, jesteś dla mnie ważny i chcę dla ciebie jak najlepiej ^^ ♡

To było takie miłe z jej strony  i aż uśmiechnąłem się wiedząc że się o mnie martwi. Poczułem jak moje policzki się rozgrzewają na te miłe słowa i to serduszko na końcu zdania. To było takie słodkie...

Postanowiłem pójść pod prysznic aby spróbować się odstresować.
Czułem jak ciepłe krople spływają mi po plecach ale ciągle nie mogłem przestać się rumienić na myśl tej wiadomości od Karo.. ta dziewczyna jest taka miła, a patrząc po jej zachowaniu na serwerze wydaje się też zabawna i myślę że napewno byśmy się dogadali.

TIME SKIP AGAIN1!1!1!1!1!

Gdy położyłem się w łóżku z jeszcze lekko mokrymi włosami zauważyłem wiadomość od Karo więc otworzyłem discorda i zajrzałem aby zobaczyć co napisała.

Karo - Udało mi się odciągnąć od ciebie FKG. Masz szczęście xD

Uśmiechnąłem się szeroko, będąc mega wdzięcznym.

Kornel - Dzięki ^^  a tak wogole to co porabiasz?

Karo - A robie filmik z gacha a ty? ^^

Nie wiedziałem że Karo wogole robi gacha. Myślałem że tylko Nomi sie tym interesuje ale najwidoczniej Karo też.

Kornel - A leże sobie i się nudze. Chcesz pogadać?

Zapytałem się, mając nadzieję że dziewczyna chce ze mną pogadać

Karo - A chętnie :D

Zadzwoniłem do niej z uśmiechem i zaczęliśmy gadać. Na początku byliśmy trochę nieśmiali ale z czasem zaczęliśmy rozmawiać normalnie, a nawet się wygłupiać. Z Karo bardzo dobrze się dogadałem i czułem wobec niej coraz więcej.
Jej głos był delikatny i mógłbym jej słuchać godzinami. Dowiedziałem się że dziewczyna ma instagrama więc poprosiłem ją o nazwę i zaobserwowałem jej konto. Zobaczyłem na jej zdjęciach że jest śliczniejsza niż sobie wyobrażałem i zabujałem się jeszcze bardziej.

TIME SKIPPP!1!1!1!1!1

Kiedy skończyliśmy rozmawiać o bardzo późnej godzinie o prawie  3 w nocy, już zacząłem za nią tęsknić. Chciałem iść spać ale jej obraz nie potrafił wyjść z mojej głowy i nie potrafiłem się skupić na śnie. Dopiero kiedy powieki same zaczęły mi się zamykać, poszłem wreżcie spać.

Tak minął mi cały tydzień.
Rozmawiałem codziennie z Karo i nie mogłem przestać o niej myśleć. Byłem zakochany po uszy i pewnego dnia na rozmowie nie wytrzymałem tej presji...

- Słuchaj Karo... bardzo cię lubię i nie mogę przestać o tobie myśleć... jesteś śliczna, zabawna, mądra i słuchałbym twoj3go głosu godzinami.. Możnq tak powiedzieć że się w tobie zakochałem...

Aż nagle okazało się że byłem wyciszon.-
SIKE...+!1!

- Naprawdę tak myślisz? No nieźle... no słuchaj ja też czuję to samo i też można tak powiedzieć że cię.. - kocham..

Po tamtym dniu postanowiliśmy spróbować być parą i była to najlepsza decyzja w moim życiu. Razem z Karo powiedzieliśmy reszcie i byli uradowani. Ale FKG miał oczywiście swoje zastrzeżenia i mówił rzeczy typu " a tylko spróbuj złamać jej serce..." albo "jak ją zranisz to wiem gdzie mieszkasz itp.

Kocham Karo i bycie z nią to była najlepsza rzecz jaka mnie w życiu spotkała ♡

▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎
775 słów
skończony: 15.02.2024 godz 02:37

Zajebisty oneshot cn?
Jak tak to zaglosuj na niego bo pisalam to z serca
Zaplace ci Karo za terapie spk

Anyway
Miłego dnia/nocy zależy kiedy to czytasz ukochany czytelniku ☆

Korni oneshots :3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz