A mogliśmy tego nie pić... - Kornel x Isabel (Gender swap!)

13 2 4
                                    

▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎
Iza 19
Kornel 18
▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎ ▪︎

Narrator POV.

Nie masz psychy.

Te trzy słowa mogą sprawić że wypijesz podejrzanie świecący napój, zmienisz magicznie płeć przez noc lub prześpisz się z przyjacielem..
W tym przypadku wydarzyło się wszystko wymienione powyżej.

Jak się to stało zapytacie? No cóż, tego już dowiecie się sami.

Iza POV.

Wróciłam z pracy zmęczona, ciesząca się, że wreszcie mam zasłużony urlop.

oszłam do łazienki aby wziąć prysznic- długi, gorący prysznic aby wreżcie zmyć z siebie stresujące godziny w pracy.

TIME SKIP!

Kiedy wyszłam z pod prysznica, przebrałam się w mój top do spania i jakieś dresy i poszłam zrobić sobie coś do jedzenia. Przy okazji wyjęłam butelkę wina z szafki i nalałam sobie trochę aby celebrować następne dwa tygodnie wolnego.

Po zjedzonej kolacji odstawiłam naczynia do zlewu i usiadłam w łóżku z moim winem i napisałam do mojego przyjaciela Kornela, jak idzie mu znajdywanie mieszkania.

Konwersacja messenger:

Rizzajasz - No cześć, i jak tam? Znalazłeś już mieszkanie?

Korniszon - Tia, jest tanie i całkiem blisko twojego więc będziemy mogli się często odwiedzać!

Rizzajasz - Super, tylko jak usłyszę że puszczasz mi 'kiss me again' na głośniku pod drzwiami yo ci wjebie

Korniszon - dzięki za pomysł XD

Rizzajasz - a cichaj- anyway chcesz może jutro gdzieś wyjść?

Korniszon - Spoko, o której?

Rizzajasz - Myślę że gdzieś o 15.30, co myślisz?

Korniszon - Pewnie, mi pasuje.

Rizzajasz - To super, mi tez pasuje to widzimy sie jutro :3

Korniszon - Do jutra ^^

Rizzajasz - Dobranocka :>

Korniszon - dobranoc <33

Koniec konwersacji.

Byłam mega zmęczona więc dopiłam wino i położyłam się spać, myśląc o tym co przyniesie mi jutro.
(Jestem mega zmeczona ale musze pisac ten rozdzial :,D )

TIME SKIP!

Następnego dnia obudził mnie budzik o 6:30. - KURNA NIE NASTAWIŁAM GO - pomyślałam i ustawiłam go na 9:30 i poszłam dalej spać.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 20 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Korni oneshots :3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz