„Co to mělo být?" tázali se všichni. A to ještě zdaleka netušili
Po tomto divném zážitku byli všichni rozhozeni. Nicméně se po pár dnech vrátili do normálního života. Nebo tedy, do lepšího života, než kdy předtím měli. Přeci jenom, asi nikdo nechce, aby byl pro něj normální život takový, kde má Voldemorta za zadkem a každá den je někdo zavražděn.
Pomáhali opravit Bradavice, budovu Ministerstva kouzel, Příčnou ulici a další místa, kterých se dotkla válka. Po necelých dvou měsících byly všechny místa opraveny- Ministerstvo už jelo naplno, Příčná ulice byla znovu plná lidí a Bradavice očekávaly návrat studentů.
Harry, Hermiona, Ron, ale vlastně i všichni ostatní, kteří nedokončili školu, dostali možnost se vrátit. Této možnosti ale využila pouze Hermiona. Jak jinak taky. Harryho stálo spoustu přesvědčování a nervů, aby se Ginny vrátila a dodělala školu. Nechtěla se od něj vzdálit ani na okamžik.
Kingsley Pastorek, nový ministr kouzel, nabídl Harrymu i Ronovi místo na Oddělení bystrozorů, které nadšeně přijmuli. Nastoupili na výcvik, který ale pro ně, po tom, co všechno při honbě za viteály zažili, byl jak procházkou růžovou zahradou.Byli volní, šťastní a vypadalo to, že zlo bylo poraženo. Ale jak všichni víme, zlo se nedá porazit a dřív nebo později, vždycky si najde svoji cestu zpátky...
Hello všichni,
klasicky jsem zapomněl, že mám něco rozdělanýho. Zkusím se této povídce alespoň trochu víc věnovat. Nějaké nápady mám, ale kdyby někdo měl nějaké, napište mi. Můžu zkusit je zakomponovat.
Teď už jen popřeju hezký den a snad zas brzoK
ČTEŠ
A co bylo pak? Harry Potter FF
FanfictionCo se dělo po tom, co Harry zabil lorda Voldemorta? Jak probíhaly životy našich hlavních i vedlejších postav? A zmizelo z kouzelnického světa zlo?