2

74 51 10
                                    

Babamla hava alanına geldik. Burası çok kalabalıktı. Babamın kendi özel uçağıyla gideceğiz. Bu uçak annemin hediyesiymiş. Çokta umrumda.

Uçağa binip havalanmaya başladık. Telefonumdan müzik açıp dinlemeye başladım. (Bu arada galiba tel çekmes ama benim umrumda mı? Hayır.)

Backstabber dinliyordum. Yaklaşık 5 saat sonra gelmiştik. Babamla kol kola indik. Burası çok güzeldi. Türkiye'ye göre çok gelişmiş bir ülke. Birkaç kişi bize bakıp konuşuyor du. Hava alnından çıkmadan önce kahve aldım. Kahve aşığıyımdır. (Bende cnm bende)

Hava alanından çıktığımızda etrafımızı magazinciler çevirdi. Alışkındım böyle durumlara. Dışarı çıkarken 4 korumayla çıkardım.  Hemen fotoğraflarımızı çekmeye başladılar. Korumalar sağolsun bizi arabaya götürdüler. "Melis iyi misin?" "iyiyim baba görende dövdüler sanır"
"Okuluna götüreyim mi?" "olur babamm ama önce eve gitmem lazım"    
" beni bekliyorlar ve üstümü değişreceğim" "tamam kızım"

Eve geldiğimizde hemen üstüme atladılar.

Jennie:ooo Melis siz buralara gelir miydiniz
Jennie benim kuzenim. O buraya 1 ayda ancak 1 kere gelir. Bu günde benim için zorda olsa izin almıştı.
Boumma:oy oy kuzenim gelmiş gelde sarılayım.
Boumma da benim kuzenim aslında  burada ki herkes kuzenim. O burada oturuyor. Ailesi ile arası bozuk. (Burası için müq fikirlerim var)
Melis:okey sakin relaks ben geldim ve artık gitmeyeceğim. Gelinde öpüm sizi.
(Burası kızlar için ldkkkemöw)

Do-Yun:gel kız buraya öpüm seni.
Su-Ho:oyyyy aşko bugün gece yapalım nasıl fikir.
Jia:katılıyorum gel gel benim meleğimmm.
(Burası erkolar için)

Melis:bakın şimdi üstümü indirip gideceğim sonra gelince herşeyi hallederiz tamammı ballarım.
Do-Yun:ayy tamam be hadi çabuk ol.
Yukarı çıkıp odama ilerledim. Odama girince biraz tozlanmış olduğunu gördüm. Dolabımın yanındaki pufa çantamı bıraktım. Dolabımı açıp kıyafetlerimi çıkarıp yatağa bıraktım.
Odamdaki lavobaya girip işlerimi halledip çıktım. Elbiselerimi giyip bir kaç foto çektikten sonra yüzüme krem sürüp biraz parfüm sıktım.

Çantamı aldıktan sonra camlarıbaçup çıktım. Ben çıkıyorum diyip kapıya ilerledim. Ayakkabıkarımı giyip çıktım.

(Kıyafet bu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kıyafet bu)

Arabaya binip okula doğru gitmeye başladık...

Selamlarrr. Nasılsınız umarım iyisinizdir bölüm kısa ama idare edin. Bu aralar çok yoğunum. Zor yazdım. Lütfen kusura bakmayın. Sizleri seviyorum. Bu arada 4 gün sonra doğum günüm. Çok heyecanlıyım. Hediye olarak vote atarsanız sevinirim. Görüşmek üzere. Mucklandınızzz. (つㅅ・')・ᵇʸᵉ(づ ̄ ³ ̄)づ👏( 'ω' )👏( 'ω' )(っ'-')╮=͟͟͞͞💌(∩´∀'∩)💕( ˘ ³˘)♥(✿ ♥‿♥)(♥ω♥*)。・:*:・(✿◕3◕)❤,★⌒ヽ(●^、^●)Kiss!

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin