Uyandığımda hava kararmıştı. Lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra aşağı su içmeye gittim.
Bardağa su dolmuş içiyordum omzumda bir el hissettim. Çığlık atmaya başladım. Arkadan da çığlık sesi gelince jia olduğunu anladım .
" Jia ne sessiz sessiz geliyorsun ödümü kopardın."
"Aşağıdan ses geliyordu indim bende hem ödümü kopardın ne demek?"
" Çok korktum demek"
Birden Yun'un sesi geldi.
" Ne oluyor burda ?" arkasında Hon ve Boumma vardı .
" Bir şey olmadı Yun su içmeye gelmiştim arkamdan da Jia gelmiş görmedim bende korktuğum için bağırdım." dedim.Yun" Tamam hadi gidin yatın gece gece komşuları da rahatsız edeceksiniz" dedi.
"Hayır ya bizim uykumuz yok hep birlikte film izliyelim" dedi Boumma. Hepimiz kabul edince Yun da kabul etmek zorunda kaldı.Tabaklara yiyecekleri koyduk ve salona getirdik. Hep birlikte film seçmeye çalışıyorduk. En sonunda komedi filmine karar verdik.
Film izlerken bol bol gülmüştük. Film bitince hava aydınlanmaya başlamıştı. Balkona gidip güneşin doğuşunu izledikten sonra kahvaltı hazırladık. Yemek yedikten sonra herkes hazırlanmaya gitti.
Ben siyah bir etek ve üstüne beyaz sweatshirt giydim. Çantamı aldım ve parfümümü sıkıp aşağıya indim.
Beyaz ayakkabımı giyip dışarı çıktım . Herkes dışarı çıkınca arabalara bindik . Ben Yun ile , Boumma Hon ile ve Jia ise tek başına gitmişti.
Okula vardığımızda arabadan indik. Çoğu kişi bize bakıyordu. Yun a " Bunlar neden böyle bakıyor?" diye sordum.
"Onlar sadece Boumma ile geldiğimizi görüyorlardı. Boumma haricinde ilk defa bir kızla geldiğimizi görüyorlar o yüzden güzelim ."
Yürümeye başladık . Yun birden beni kolunun altına aldı. Kafamı ona çevirdiğimde bir çocuğa baktığını gördüm. Çocuk ise bana bakıyordu. Anladım . Onun yüzünden beni kolunun altına almıştı.
Sınıfa vardığımızda Jia'nın yanına oturdum. Zile 15 dakika vardı. Telefonu elime alıp arkadaşım İpek'i aradım. Telefon 3. çalışta açtı. Türkçe konuşmaya başladık.
"Ne yapıyorsun İpek?"
" Okula yürüyorum bebeğim sen napıyorsun?"
" Yeni okuluma geldim . Burdakilerin hepsi farklı keşke hala orada olsaydım bebeğim."
" Öyle deme hem kuzenlerinle kalmıyormuydun sen? Elimde olsa bende gelirdim biliyorsun ama annemler izin vermiyor."
" Sen öyle diyorsan öyledir."
" Ben kapatıyorum tatlım okula vardım . Görüşürüz."
" Görüşürüz "Telefonu kapattığımda sınıftakiler garip garip bakıyordu. Ah! Doğru ya ben türkçe konuştum o yüzden böyle garipsemişlerdi.
Aralarından bir çocuk " Sen türk müsün?" diye sordu.Ağzımı açtım ama Jia benden önce " Bu seni ilgilendirmez işine geri dön" dedi.
O sırada hoca içeri girdi...Selammm. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bölümler kısa ama sık atmaya çalışıyorum. Neyse. Beğendiyseniz oylarsanız sevinirim. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız
General FictionSelamlar bu kitap hakkında henüz tam bir fikrim yok. Kitapta yazım hatası çok olacaktır büyük ihtimalle bunu göze alarak okuyun. Umarım seversiniz💫Kitap texting tır.