3

52 39 4
                                    

Okula vardığımızda arabadan indim. Şansımıza teneffüste gelmiştik . Mehmet abi (koruma) beni bırakmayınca beraber okula girmiştik. Ben bebek değildim kendimde gidebilirdim.

Okuldan içeri girdiğimizde bir kaç kişi bize bakıyordu. Okula girmek üzereyken bir çocuğun bana doğru geldiğini gördüm. Mehmet abi ne oldu dermişcesine bakınca türkçe "hiç birşey"dedim. Çünkü meraktan bekliyorum deseydim babama söylerdi ve azar çekemezdim.

Çocuk geldiğinde " Selam güzelim . Yeni mi geldin. Daha önce seni görmemiştim" bu çocuğu tanımıyordum. Arkamda Mehmet abinin sinirli nefesini duyunca tırsmıştım. Aslında ona gerek kalmadan tek hamlede yere yatırabilirdim.

" Ben senin güzelin değilim. Buraya yeni gelip gelmemem seni hiç alakadar etmez şimdi ikile yoksa elimde kalacaksın. Ve emin ol bana gerek kalmaz arkama bakman yeterli "

Korkar sanmıştım ama üstüme yürüdü " zoru oynayacaksın sevdim.Ben Chan memnun oldum güzellik" . Yumruğu yüzüne geçirecekken Mehmet abi benden önce davranıp çocuğa yani chan'a yumruk attı .

Chan biraz geri gitti ve durdu el hareketi yapıp 3 kişi daha çağırdı . Ne yapmaya çalışıyordu? Onlar gelince Mehmet abiyi tuttular . Chan tekrar üstüme yürümeye başladı "korkma prenses sana zarar vermem. Ama kaşınırsan elimde değil " ne saçmalıyordu?

8 yıl karate ve boks sa gitmiştim." Sen istesende bana zarar veremezsin."Alayla güldu . Malmı bu ? Saçımın bir tutamını eliyle okşamaya başlayınca yumruğumu geçirdim. Yere düştü. Şaşırmıştı. Kalktı ve yumruğunu hava ya kaldırdı. Vurucakken kasığına tekme geçirdim . Tam sevinmiştim ki biri saçımdan çekti.3 lüden biriydi " ne yapıyorsun kaltak?" dedi . İğrenç ti bana kaltak mı dedi? Arkamı dönüp baktıgımda korumaların geldiğini gördüm. "Bunlar bana saldırıyor . Halledermisiniz. Bunun için akşama size yemek ısmarlarım"dedim . Yağız abi "Emriniz olur küçük hanım" Hyun abi " emrin olur Melis hanım" dedi bana Melis hanım demesine gerek yok.Bunları sonra tekrar söylüyecektim.

" Haydi alın şunları" hepsi birden koşup hepsini alıp müdüre götürdüler. Mehmet abiye bakmıştım ki bana gururla baktığını gördüm. Dur okulun hepsi bize bakıyordu. İlk günden rezil olmuştum.

Mehmet abi anlamış olacakki arkasına dönüp hepsine ters bakışlar attı. Birlikte müdürün odasına gittik. Hala oradalardı. Biz gelince müdür göndermişti.

Kayıt işlemlerini halletmiştik. Kuzenlerimle aynı sınıftaydım. Bunun için 10 dakika konuşmuştuk. Müdür haklı olduğum için kavga konusunu açmamıştı.

Yorulduğum için eve gitmeye karar vermiştik . Okulda kiler hala bakıyordu . Arabaya binip kapıyı kapatınca müzik açtım.

Eve varınca odama çıkıp üstüme pijamalarımı giydim. Kendimi yatağa atıp hemen uyudum...

Selamalar. Üşengeçliği bırakıp bölüm yazdım. Öneri üzerine aksiyon ve heyacanlı bir bölüm yazdım . Bölümler biraz kısa ama idare edin. Umarım beğenirsiniz. Görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.🩷🩷🩷💗💗💗

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin