Az önce maillerimde iki hafta önce birinizin yaptığı yorumu gördüm ve buranın varlığını hatırladım, maalesef tamamen unutmuşum. Bir anda hesabıma girip o yoruma bakmak istedim, ki şifresi dahil çoğu şeyi unutmuşum- benim için çok eskilerde kalmış, ararken de tüm yazdığım kitaplara göz atma fırsatım oldu. Öncelikle beş yıl önce öylesine eğlenmek için yazdığım şeyleri hala okuyor olmanızı beklemiyordum açıkçası. Ama garip bi mutluluk kapladı içimi, çok teşekkür ederim bunun için. Bazılarınızın altı ay öncesine kadar yeni bölüm nerede diye sorduğunu gördüğüm için kimseyi daha fazla bekletmek istemedim, o yüzden bu açıklamayı yapıyorum. Yeni bölüm olmayacak, her yazdığım kitap için bu geçerli. En çok okunan bu olduğu için de bu duyuruyu buradan yapmak istedim.
Aradan çok fazla zaman geçti, koskoca beş yıl ve bu süreçte sadece bireysel olarak değil milletçe de çok fazla sınav verdik. Çok zorlu günler geçirdik, geçiriyoruz. Takdir edersiniz ki kimse altı ay öncesiyle bile aynı değil, ben de değilim. O zamanlar çocuksu bi hevesle, günlük hayatımdan kaçmak için okuduğum çizgi romanları, izlediğim filmleri kafamda kurgulayıp kendi dilimle size aktarıyordum. Çok severek yaptığımı hatırlıyorum fakat artık içimde ne o çocuksu heves kaldı ne de bir şeylerden kaçmak için yaptığım şeyler aynı. Bunun için çok üzgünüm ama tüm o çizgi romanlarım ailemin yaşadığı evde, kenarda duran bi kitaplıkta çürümeye terk edildiler. Bense üniversitedeyim, bambaşka bir şehirde yaşam mücadelesi veriyorum.
Hesabı kapatmak da istemiyorum zira bir zamanlar buradaydım. Kendimce bir şeyler yaptım, o zamanlar benim için önemli olan bir şeyler, aklımdan geçenleri paylaştım sizinle, yorumlarınızı okudum, sevindim, heyecanlandım... Ne kadar beni tanımasanızda varlığımdan bir iz burası, bir gün öldüğümde bu iz kalsın isterim, yarım da olsa.
Tüm bunları anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. Yine de bu zamana kadar yazdıklarıma ilgi gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sizleri tanımıyorum fakat emin olun hepinize değer veriyorum. Kalbime bıraktığınız sıcaklık için minnettarım . Umarım hepiniz çok iyisinizdir ve öyle olmaya devam edersiniz. Hep mutlu ve hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forevermore // superbat & damijon au
Fanfiction"Ne demek 'seviyorum' Dami! Kendine gel o benim oğlum!" "Ee ne olmuş yani? O da benim babam."