/6/

1.2K 72 61
                                    

Beynimi hissetmiyorum ama sizin için bölüm yazdım ne kadar mükemmelim dldödmslöds

Düzeltme* Mattan daha 53 sayfa test ödevim var ama sizin için bölüm yazdım ne kadar mükemmelim dldödmslöds

FLSLFLSÖFĞWŞŞDS

DJELDWLDLWLDLW

SAÇMALAMAYIN TABİKİ AĞLAMIYORUM

Medyaya aquaman trailer bırakıyorum izlemeyeniniz varsa izleyebilir izleyeniniz varsa da izleyebilir her türlü izleyin ÇÜNKÜ ÇOK GÜZEL

"Sikeyim. Gecenin üçünde ne işin var burada?"

Jon gözlerini ovuştururken bir yandan da Damian'a bakmaya çalışıyordu.

Damian içeri girdiği pencereyi göstererek sordu.

"İstemiyorsan gideyim?"

Cümlesini tamamlamasıyla Jon'un jetonu düştü ve heyecanla çocuğun eline vurup indirdi.

"Hayır hayır gitme, yani öyle demek istememiştim ben sadece şaşırdım zira en son beni yanından kovan sendin ama şimdi evimi bulup penceremden odama giriyorsun ve lanet olsun şuan yatağımda oturuyorsun ve gecenin üçü!"

Tek solukta söylediği şeylerden sonra ona uzaylıymışçasına bakan Damian'ı görmezden gelip bakışlarını tavana kaldırdı.

"Rabbim, tşk"

"Pekalaaa, bu biraz garipti."

Hızla yattığı yerden doğrulup kaşlarını çattı ardından Damian'a parmağının ucuyla dokundu.

"Kes şunu Jon, daha da garip bir hal almaya başladı."

"Gerçeksin demi?"

"Şurdan bir çarparım gerçek miyim değil miyim görürsün."

"Bana kıyamazsın ki?"

Gözlerini büyüterek ona bakan Jona'a karşın gözlerini devirdi Damian.

"Öyle bir kıyarım ki aklın şaşar."

"Pekala, sanırım bu zorlama demek."

"Ne zekisin sen öyle."

"Biliyorum" Duyduğu iltifatla sırıtmaya başladı, tabi 2 saniye falan.

"Cidden jetonun sonsuz köşeli Jon."

"Yok kanka ya sen yanımda olunca öyle oluyorum."

Damian'ın daha da garip bakmaya başladığını gördüğünde kurduğu cümleyi kafasında tarttı. Büyük pot kırdığını farkedip cümlesini düzeltti.

"Ne kankası ya tövbe Allah yazdıysa bozsun."

"Gidiyorum ben."

Damian'ın yataktan kalkmasıyla o da hızla kalktı ve pencerenin önüne geçip kollarını iki yana açtı.

"İzin vermiyorum gidemezsin."

Damian sabır dilercesine yukarı bakıp ardından tekrar karşısındaki şapşal çocuğa döndüğünde niye buraya geldiğini sorguluyordu. (Ben getirdim amk sevişin artık)

"Jon, çekil önümden."

Jon sesindeki garip tonu farketmiş olacak ki kendine geldi ve sakince elini Damian'ın omzuna koyup yatıştırmak istercesine sıktı.

"Hey, ben özür dilerim." Derin bir nefes çekip devam etti. "Ne olduğunu anlatmak ister misin?"

Damian anlatıp anlatmamak konusunda kararsız kalmıştı. Evet, buraya gelen oydu fakat şimdi içinden konuşmak gelmiyordu.

Arkasını dönüp yatağa ilerlemesiyle Jon'un kaşları çatıldı.

"Damian?"

Jon çocuğun ne yapacağını anlamaya çalışırken Damian örtüyü kaldırıp yatağa girdi. (Ciddi ciddi seviştiriyormuşum dkdkdmsösksö)

Jon'un kaşları daha da çatılırken pencerenin önünden çekilip yatağa doğru yavaş adımlar atmaya başladı.

"Ee ne bekliyorsun, gelmeyecek misin?"

Sonunda neler olduğunu anlayan Jon gözlerini kocaman açarak sessizce cırlamaya başladı.

"Ne demek gelmeyecek misin! Beraber mi uyuyacağız?"

"Evet? Dediğim gibi eğer istemiyorsan gidebilirim."

Jon gözlerini kapatıp sakince düşünmeye çalıştı. Eline her zaman sevdiği çocukla beraber uyuma fırsatı geçmiyordu. Bunu değerlendirmeliydi.

"Tamam beraber uyuyalım."

Ardından durup her kelimenin üzerine basarak tekrar etti.

"Beraber. Uyuyalım."

Yüzünü büyük bir gülümseme kapladı.

"Beraber-"

"Lütfen tekrar başlama Jon."

Damian gider korkusuyla hızlıca yatağa girdi ve sola yatarak aşık olduğu çocuğu izlemeye başladı.

"Bana öyle bakma."

"Nasıl bakmayayım?"

Yüzüne hafif bir tebessüm yerleşti Damian'ın. Daha çok buruk bir tebessümdü.

"Beni seviyormuş gibi."

FEEELLLLLSSSSSSS

Bruce'a sinirliyim ama olsun çok güzel awww<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bruce'a sinirliyim ama olsun çok güzel awww<3

Bir şey sorucam etiketlere göre sıralama oluyor ya kitaplarda onlarda superbat ve supersons 1, damijonda 2 gözüküyor bu kitap ama çok saçma 200 küsür okunması var ve 17k okunma olan kitabı geçmiş nasıl oluyor bu dlfdlldlslxöa

Bir şey sorucam etiketlere göre sıralama oluyor ya kitaplarda onlarda superbat ve supersons 1, damijonda 2 gözüküyor bu kitap ama çok saçma 200 küsür okunması var ve 17k okunma olan kitabı geçmiş nasıl oluyor bu dlfdlldlslxöa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cidden çok saçma gurur bile duyamıyorum aq cöfldösldks

Bir de bunu dün ss almıştım mesela ama şimdi damijon 3 gözüküyor NİYE BU KADAR ÇABUK DEĞİŞİYOR BU

Forevermore // superbat & damijon auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin