/4/

1.2K 84 25
                                    

Bruce hışımla odaya girdi.

"Nasıl Yarasa Mağarası'na girip özel dosyalarımı karıştırırsın!"

"Sana da merhaba Bruce. Ah merak etme iyiyim ben alt tarafı ufak bir kaza."

Sevgilisinin dediği şeyle onu incelemeye başlayan Bruce kaşlarını çattı.

"Ne oldu sana?"

"Dedim ya, ufak bir kaza. Önemli bir şey değil."

"Hiçte ufak bir kazaya benzemiyor Clark. Resmen kolun deşilmiş."

Tam Bruce'a tekrar önemli bir şey olmadığını söyleyecekti ki Bruce'un sert ifadesiyle vazgeçti.

"Yürü mağaraya iniyoruz. Bensiz bir şey yapabilsen şaşarım zaten."

"Nasıl olduğunu anlatmak ister misin?"

"Hayır desem?"

Üzerindeki sert bakışlardan korkarak cevap verdi.

"Tamam, hayır demiyorum."

Derin bir nefes alıp devam etti.

"Biri gelip kriptonitle saldırdı işte. Ne olduğunu pek anlayamadım o yüzden de karşılık veremedim. Sonuç bu."

Gözleriyle kolundaki iyileşmeye başlayan yarayı gösterdi.

Bruce'un ise o anlattıkça kaşları çatılmıştı. Kriptonit kendisi ve Lex dışında birinde bulunmuyordu -ki Lex güçlü birilerine satmış olabilirdi- Lakin bu ihtimali eledi zira Lex Superman'den intikamını kendisi almak istiyordu. Kriptoniti birine satıp bu zevki başka birine yaşattırmazdı.

Lex de yapmış olamazdı. Eğer bu Lex'in işi olsaydı Clark bir koluyla kurtulamazdı. Onu öldüremese de büyük hasarlar verebileceğinin farkındaydı.

Geriye tek seçenek kalıyordu. Kriptonit kendisinden alınmıştı ya da çalınmıştı ki kimin yaptığını az çok tahmin edebildiği için almak fiili daha uygun oluyordu.

"Damian mıydı?"

Clark cümlesini bitirir bitirmez bunu nasıl anladığını soracakken pot kırmamak adına kendini tuttu.

"Saçmalama! Bunu da nereden çıkardın?"

Bruce gözlerini bir dedektif edasıyla kısıp Clark'ı incelemeye başladı.

"Serçe parmağınla oynuyorsun Clark."

"Bazen senden korkuyorum."

Bruce sinsice sırıtmaya başladı.

"Korkmalısın da."

Ardından ciddileşip devam etti.

"Damian'ı kolaylıkla yenebilecekken neden engel olmadın."

Clark sağ elini ensesine götürüp kaşıdı ve gözlerini yere indirip sıkıntılı bir ifadeyle sorusunu cevapladı.

"Birincisi, Damian o kadar da güçsüz değil Bruce. Bilmem farkettin mi ama seninle kapışacak kadar geliştirdi kendini. İkincisi ise-"

Bakışlarını Bruce'un gözlerine çıkarıp yumuşak bir tonda devam etti.

"O senin oğlun. Dolaylı yoldan benim de oğlum gibi bir şey oluyor ve ben onu kırmak, üzmek ya da canını acıtmak istemiyorum."

Duyduğu sözlerle kalbi yumuşayan Bruce yine de bunu Clark'a belli etmedi.

"Sen istemiyor olabilirsin ama birinin ona hesap sorması ve cezalandırması gerekiyor."

Ardından Clark'ın bir şey söylemesine izin vermeden arkasını dönüp yarasa mağarasından çıkmak için yürümeye başladı. Clark ise ne yapacağını bilemez bir halde yerinde oturmaya devam etti.

BATMAN GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUUUNNN🎉

Dedim bugünün şerefine bölüm atayım ayrıca belirtmek isterim ki bölümler artık daha erken gelecek efenim

Forevermore // superbat & damijon auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin